World of Tanks

Nové mapy

Prozatím jen na supertestu, zato hned tři úplně nové a dvě upravené

Ivanovka, na první pohled velmi plochá mapa připomínající vzhledově kombinaci mezi novou verzi Erlenbergu, otevřenou částí Charkova a zimní mapou pro Frontovou Linii. Jedná se o místo kdesi na východní frontě, někde v SSSR. Mapa má 1 000 x 1 000 metrů. Je rozdělena do několika zón, na prvním obrázku v galerii barevně rozlišených. V nížině podél zamrzlého pobřeží se mají podle vývojářů střetávat těžké tanky, zarostlá oblast má sloužit k pasivnímu spotování, vzdálenější porosty a vyvýšenina pro stíhače tanků. Nerovnosti v ploše mapy mají postačovat ke krytí při aktivním spotování a bojování přes horizont.

 

 

 

 


Tropica Jak název napovídá, je mapa tropická, připomínající tichomořské válčiště. Její velikost je 1050 x 1050 metrů.  Podle vývojářů je oblast pro těžké tanky na pobřeží pod skálami uprostřed. Díky několika pevným krytům a možnosti obchvatu by hraní v tomto místě mělo být velmi intenzivní. Vnitřní oblast mapy je poměrně otevřená, kopcovitá, s alespoň nějakou vegetací. Lehké tanky tu najdou pár míst jak pro pasivní, tak i aktivní spoting. Má to být též hlavní oblast pro boj středních tanků, s příležitostmi pro boj zblízka i na dálku. Horní cesta má sloužit k obchvatu pro lehké a pohyblivé stroje.

 

 

 

 

 


Sommar je Švédské slovo pro “léto” a mapa tomu odpovídá. Architektura připomíná mapu Fjordy a celkový dojem zase Klidné pobřeží, jen výrazně plošší.  Má standardních 1000 x 1000 metrů a úmyslem vývojářů je rozdělit hru na ní do následujících zón: Město s úzkými uličkami pro obrněná pomalá vozidla, kopce téměř bez úkrytu a vegetace pro pohyblivá vozidla a hru z dálky. Tým, jenž ovládne střed mapy a kopec, získá velikou výhodu a možnost pokrýt v podstatě celou mapu. Bažina, hustě zarostlá vysokou trávou, má umožnit nepozorovaně proklouznout za nepřátelské linie.

 

 

 

 

 


Mapa Graf Zeppelin má druhou verzi. Některé změny byly údajně provedeny na základě zpětné vazby supertesterů, ale pouze takové, které by neměly zásadně měnit styl hry. Byl omezen přístup na železniční násep, aby se zvýšila předvídatelnost nepřátelských akcí. Byl přidán kryt pro vozidla stojící v kruhu základny, například při obsazování, a též krytí pro bezpečnější výjezd ze spawnu na začátku hry. Proběhly drobné balanční změny a vylepšení. Byly upraveny spawny.

 

 

 

 

 


Ostrov má na supertestu už dokonce třetí verzi. Popisované změny jsou porovnáním s předchozí druhou iterací. Pozice s hradem byla trochu posunuta dopředu. Spolu s posunutím místa určeného pro stíhače tanků (zóna 5), které je nyní přibližně stejně daleko od centra mapy jako jeho obdoba na straně soupeře, by tím mělo dojít k lepšímu vybalancování mapy.  Trasa na kopec byla přepracována tak, aby byla přístupná pro oba týmy přibližně stejně a boj o ni byl mnohem nebezpečnější. Byla vylepšena oblast určená k útoku těžkých tanků, pozice pro TD a další možnosti obrany pro tým začínající na mapě dole. Ten má nyní pohodlnější možnosti jak bránit přístupové linie k jeho základně.

 

 

 

 

 

4.5 2 votes
Article Rating
8 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments