Karavana – vrácení „protočených“ kreditů
Také se vám stalo, že se na začátku „protočily“ kredity bez nové nabídky? Možná máme řešení.
Na Armored patrol přinesli screeny z komunikace s podporou. Pokud se vám také první den podařilo přijít o stříbrné při marných pokusech o získání dalších nabídek, možná nemusíte zoufat. Zkuste kontaktovat podporu s vysvětlením toho, co se stalo. Někteří hráči to zkusili a popsali svůj problém.
Ve výše uvedeném obrázku popisuje jeden z hráčů, co se mu stalo. Píše, že chtěl získat Astrona a protočil více než pět milionu kreditů. Zmiňuje fakt, že nemohl vědět, jestli je daná nabídka k dispozici (nicméně toto asi nebude důvod kompenzace). Dále zmiňuje problém Karavany, kdy nebyl schopen získat jakoukoli nabídku, protože došlo k technickým problémům na straně WG. Hra ale odečítala kredity bez toho, aby zobrazovala další nabídky. Z uvedeného důvodu žádá o prověření a vrácení utracených kreditů.
Podpora na toto odpovídá, že jeho situaci prověřili a dospěli k závěru, že opravdu došlo k chybě a vrací mu kredity za 138 protočení. Hráči tedy bylo zpětně připsáno 10 350 000 stříbrných.
Takže pokud jste se ocitli ve stejné situaci, neváhejte a kontaktujte podporu, co nejpodrobněji vysvětlete svou situaci a doufejte, že podpora bude konzistentní a kredity vám vrátí.
Berte prosím na vědomí, že kompenzace může být poskytnuta pouze na transakce provedené v den spuštění Karavany tedy 15.února do zhruba 21 hodiny, kdy dle WG došlo k nápravě.
Pokud vytvoříte incident, podělte se s námi do komentářů, jaký byl výsledek. Držíme vám pěsti, abyste uspěli.