Strv K zpět na supertestu – úprava parametrů
Stridsvagn K na supertestu má opět upravené parametry
Jak jsme psali na jaře, tank se vrátil na Supertest a nyní má drobně změněné parametry. Článek z jara najdete zde.
Krátký popis:
Všestranný s výbornou depresí děla.
Rozšířený popis:
Tento hybrid vyvinutý ze švédského podvozku Kranvagn a britské věže Centurion je skvělým podpůrným vozidlem. Jeho průměrná pohyblivost a pancéřová ochrana mu spolu s jeho ne úplně špatným dělem s fantastickou depresí umožňují efektivně operovat ve druhé linii a využívat nerovného terénu.
Historický kontext z klienta hry:
V polovině 50. let Švédsko zakoupilo od Velké Británie tanky Centurion Mk 3. Ve stejné době Švédové pracovali na vlastní konstrukci KRV a bylo rozhodnuto zkombinovat hotový podvozek KRV s věží Centurion Mk 10. Práce na tomto vozidle byly dokončeny v červnu 1959, ale výroba se ukázala jako nerentabilní. Projekt byl zrušen a Švédsko pokračovalo v nákupu britských vozidel.
Charakteristiky platí pro 100% posádku bez perků, vybavení a spotřebních doplňků. O tanku jsme už psali v tomto článku.
Strv K – HT-9, Švédsko, prémiové vozidlo
- Stav „Skrytý“ byl zrušen
- Kategorie se změnila ze „Speciální“ na „Prémiový“
- 5členná posádka: velitel, řidič, střelec, radista a nabíječ
Odolnost
- Výdrž: 1 850 HP
- Pancíř korby: 90/70/37 mm
- Pancíř věže: 254/88,9/88,9 mm
Dělo: 10,5 cm kan strv K L / 52
- Poškození na výstřel: 390/390/480
- Průbojnost byla zvýšena z
249/298/53na 252/310/53 (základní/speciální/výbušná munice)
- Rychlost střelby: 5,903 ran/min
- Průměrné poškození za minutu: 2 302,20
- Čas nabíjení: 10,64 s
- Rozptyl na 100 m mírně zhoršen z
0,32na 0,33 - Čas zaměření výrazně zhoršen z
1,73s na 2,21 s - Meze zdvihu/sklopení děla: +18° / -10°
- Množství munice: 45 ks
- Úsťová rychlost
- AP zlepšena z
1 008 m/sna 1080 m/s - APCR zhoršena z
1523 m/sna 1350 m/s - HE výrazně zlepšena z
640 m/sna 900 m/s
- AP zlepšena z
Chování děla
- Rozměření děla po výstřelu: 3,836
- Rozměření děla během otáčení věže z
0,08na0,16na 0,15 - Rozměření děla za jízdy zlepšeno z
0,28na0,20na 0,19 - Rozměření děla během otáčení vozidla zlepšeno z
0,28na0,20na 0,19 - Rozměření děla během otáčení věže maximální rychlostí z
3,34na7,51na 5,63 - Rozměření děla při maximální rychlosti vozidla zlepšeno z
11,20na8,00na 7,6 - Rozměření děla při maximální rychlosti otáčení vozidla z
13,14na6,26na 5,95
Pohyblivost
- Výkon motoru: 670 koní
- Hmotnost: 40,933 t
- Maximální zatížení: 48,0 t
- Výkon na tunu: 16,37 hp/t
- Maximální rychlost / rychlost vzad: 40 / -18 km/h
- Rychlost otáčení korby snížena z
46,93°/s na 31,29°/s - Rychlost otáčení věže: 41,7°/s
- Odpor pásů vůči terénu: 1,247/1,342/2,205
Dohled
- Dohled: 400 m
- Dosah signálu rádia: 740,4 m
Maskování
- Hodnota kamuflážního bonusu pro stojící vozidlo / po výstřelu: 6,213/1,299 %
- Hodnota kamuflážního bonusu pro vozidlo v pohybu / po výstřelu: 3,078/0,643 %