World of Tanks

Strv K zpět na supertestu – úprava parametrů

Stridsvagn K na supertestu má opět upravené parametry

Jak jsme psali na jaře, tank se vrátil na Supertest a nyní má drobně změněné parametry. Článek z jara najdete zde

Krátký popis:
Všestranný s výbornou depresí děla.

Rozšířený popis:
Tento hybrid vyvinutý ze švédského podvozku Kranvagn a britské věže Centurion je skvělým podpůrným vozidlem. Jeho průměrná pohyblivost a pancéřová ochrana mu spolu s jeho ne úplně špatným dělem s fantastickou depresí umožňují efektivně operovat ve druhé linii a využívat nerovného terénu.

Historický kontext z klienta hry:
V polovině 50. let Švédsko zakoupilo od Velké Británie tanky Centurion Mk 3. Ve stejné době Švédové pracovali na vlastní konstrukci KRV a bylo rozhodnuto zkombinovat hotový podvozek KRV s věží Centurion Mk 10. Práce na tomto vozidle byly dokončeny v červnu 1959, ale výroba se ukázala jako nerentabilní. Projekt byl zrušen a Švédsko pokračovalo v nákupu britských vozidel.

Charakteristiky platí pro 100% posádku bez perků, vybavení a spotřebních doplňků. O tanku jsme už psali v tomto článku.

Strv K – HT-9, Švédsko, prémiové vozidlo

  • Stav „Skrytý“ byl zrušen
  • Kategorie se změnila ze „Speciální“ na „Prémiový“
  • 5členná posádka: velitel, řidič, střelec, radista a nabíječ

Odolnost

  • Výdrž: 1 850 HP
  • Pancíř korby: 90/70/37 mm
  • Pancíř věže: 254/88,9/88,9 mm

Dělo: 10,5 cm kan strv K L / 52

  • Poškození na výstřel: 390/390/480
  • Průbojnost byla zvýšena z 249/298/53 na 252/310/53 (základní/speciální/výbušná munice)
  • Rychlost střelby: 5,903 ran/min
  • Průměrné poškození za minutu: 2 302,20
  • Čas nabíjení: 10,64 s
  • Rozptyl na 100 m mírně zhoršen z 0,32 na 0,33
  • Čas zaměření výrazně zhoršen z 1,73 s na 2,21 s
  • Meze zdvihu/sklopení děla: +18° / -10°
  • Množství munice: 45 ks
  • Úsťová rychlost
    • AP zlepšena z  1 008 m/s na 1080 m/s
    • APCR zhoršena z 1523 m/s na 1350 m/s
    • HE výrazně zlepšena z 640 m/s na  900 m/s

Chování děla

  • Rozměření děla po výstřelu: 3,836
  • Rozměření děla během otáčení věže  z 0,08 na 0,16 na 0,15 
  • Rozměření děla za jízdy zlepšeno z 0,28 na 0,20  na 0,19
  • Rozměření děla během otáčení vozidla zlepšeno z 0,28 na 0,20 na 0,19
  • Rozměření děla během otáčení věže maximální rychlostí z 3,34 na 7,51  na 5,63
  • Rozměření děla při maximální rychlosti vozidla zlepšeno z 11,20 na 8,00 na 7,6
  • Rozměření děla při maximální rychlosti otáčení vozidla z 13,14 na 6,26 na 5,95

Pohyblivost

  • Výkon motoru: 670 koní
  • Hmotnost: 40,933 t
  • Maximální zatížení: 48,0 t
  • Výkon na tunu: 16,37 hp/t
  • Maximální rychlost / rychlost vzad: 40 / -18 km/h
  • Rychlost otáčení korby snížena z 46,93°/s na  31,29°/s
  • Rychlost otáčení věže: 41,7°/s
  • Odpor pásů vůči terénu: 1,247/1,342/2,205

Dohled

  • Dohled: 400 m
  • Dosah signálu rádia: 740,4 m

Maskování

  • Hodnota kamuflážního bonusu pro stojící vozidlo / po výstřelu: 6,213/1,299 %
  • Hodnota kamuflážního bonusu pro vozidlo v pohybu / po výstřelu: 3,078/0,643 %

Rejnok1

Starý a nerudný dědek, kterého ale přes to všechno pořád ještě WoT baví. Hraji ho pro zábavu a kvůli kamarádům, kteří jsou nejlepší motivací ke hře.

5 1 vote
Article Rating
2 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments