WoT před a po

Na našem discordu, po popíchnutí “odvedle”, jsme tak trochu zapřemýšleli, co ve hře je teď lepší, a co bylo lepší předtím.

Bylo dosti zajímavé sledovat, co kdo přinese, a zčásti jsme navzájem sdíleli názory.

Shrnuto nejmenovaným:

“Před patchem 1.0 byly mapy zábavnější i hratelnější – nejhorší úpravy byly spáchány Erlenbergu, Fjordech či Rybářském přístavu. Pro mě je lepší hratelná mapa s primitivní grafikou než mapa krásná ale nehratelná.

Aktualizace 0.9.18 – přišel MM 3-5-7 => více bitev mezi tanky +2, tudíž tudíž hra přišla o různorodost a pestrost. Skauti šli do kopru, přidal se stun. Pecka věc nechat se okusovat celou bitvu, radši dostanu ránu a jdu do garáže. Nepřehledné rozhraní, dlaždice i mise. Opravdu poslední super verze byla 0.9.17.”

Nuž, vzhledem k tomu, že moc pozitiv nemám, tak začnu právě jimi: 

1) Před 0.9.18 nebyl splash.

2) Posádka neumírala tak rychle.

Co se týče map, to už je trošku “mazec”.

1) Rotace – proč padne jedna mapa 4-5x za sebou, nebo se střídají jen dvě?

2) Větší množství map by opravdu neuškodilo. Chybí Bažina, Posvátné údolí či Komarin a mnohé další.

3) Upravené mapy (Erlenberg, Rybářský přístav nebo Fjordy) jsou hůře hratelné než před úpravami.

4) Zrcadlové mapy – je naprosto jasné, že jednotvárnost zabíjí bitvy.

U map s body 3 a 4 souhlasím bez výhrady, třeba na Erlenbergu byl před úpravou super ten kopeček u hradu i ten naproti, kousek od základny.

Negativa:

1) Tří tierové bitvy – hmmmm, pětky proti sedmičkám zmůžou opravdu hooooodně, ehmmmm…

2) Zbytečně složitý grind – maratony na 14 dní jsou pro pracující lidi na palici, i pro ty, co nechtějí sedět pořád u PC, co si budeme povídat.

3) Spousta eventů – není méně někdy více?

4) Vybavení 2.0 – teď po zavedení to přineslo zmatky a nepřehlednost.

5) Vyvážení tanků – stavět zásobníky proti jednorankám (Progetto proti T-44 nebo AMX 50-100 proti IS-3)? To kdo vymyslel? Ok, 50-100 nemá pancíř, ale má zásobník na 6 ran. Nebo EBR proti běžnému LT?

6) Mise na výhry či killy – za mě by byly lepší mise na XP nebo DMG, to je snad jednodušší než na killy.

7) Odměnové tanky Chieftain + Obj. 279 (r) “lehce” rozbíjí hru podobným způsobem jako EBRy.

8) Friendly Fire vypnuta, ale team splash zůstal? Taky super věc, i tohle mohli sundat. Kdo si říká, když splashne spojence “Sorry kámo”? Spíš asi padají nadávky typu “Bramboro, nelez tam, nebo dostaneš” a bum.

9) Další věc – proč se neopakuje halloweenský event typu Leviathan? Ten byl snad nejlepší a v tom se shodneme skoro se všemi, které znám. Jo, dobré věci jdou do háje a ty špatné jako by z nebe (nebo z WG?) házeli.

Též souhlasím s tím, že kolečka zabila lighty, a to ve velkém. Stun u SPG je taky na nic, sama bych byla radši, abych někoho poslala na ránu do garáže než splashovat (asist je fajn, ale ten se hodí k LT než k SPG).

Za sebe k negativům přidávám krytí cheaterů (pár zabanováno, aby se neřeklo, že WG nic nedělá), ale to je tak vše.

Ve finále, když to zkrátím – WG kazí dobré věci a ty nově přidané jsou často nelogické či úplně “mimo”. Nuž, těžko říct, co si o tom má hráč pomyslet.


Každopádně za mě palec dolů, pamatuju přechod patchů 0.9.17 => 0.9.18, bylo to úplně někde jinde. I tady je vidět, že převažují horší stránky, po změnách neuděláme nic. Ač nerada, přesto to řeknu: hra jde do kopru, čím dál víc se zhoršuje. Příště fakt asi můžou přijít protiletecké flaky nebo něco podobného, myslím si, že už by to hře vůbec neuškodilo – ani nepomohlo.

Milí čtenáři, co si o tom myslíte vy sami, s čím souhlasíte, s čím ne a co byste případně přidali?

Sdílejte na sociálních sítích

sindelarova92_monca

Jsem hráčka nejen WoT, ale i dalších her a zajímám se o cokoli, co má kolečka nebo pásy. Nejsem top hráč, ale to je mi volný jako triko :D

5 1 vote
Article Rating
88 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments