Frontová linie – změny map
Oficiální stránka hry nám říká, že: “První fáze Frontové linie 2020 vypukne 9. března 2020 (04:00 UTC) a bude dostupná do 16. března 2020 (01:00 UTC).”
Změny v postupu a změny na mapách zmiňuje též. O tom, jak by celá věc měla vypadat, se momentálně můžete přesvědčit na testserveru aktualizace 1.8. Jeho druhá iterace je právě změnám ve Frontové linii věnovaná. Jen připomínám, že letos je Frontová linie součástí větší serie eventů “Expedice”, která kromě FL bude obsahovat i Ocelového Lovce (Steel Hunter) a BattleRoyale event, který též známe z minulého roku.
Kraftwerk
Bohužel za téměř tři hodiny hraní se mi nepodařilo být na mapě Kraftwerk mezi obránci. Takže změny vám nemůžu ukázat přímo na screenech. Úpravy mapy se mají týkat závěrečné části kolem bunkrů za městem, kam jsem se bohužel v útočícím týmu nikdy neprobojoval.
Normandie
Na mapě Normandie jsou hlavní úpravy vidět v sektorech B a C. Na obou místech proběhly pokusy řešit problémy, které tyto sektory mají.
Sektor B
Je známý tím, že se velmi obtížně brání. Pokud útočící tým alespoň trochu spolupracuje, najede do kruhu základny ve větším počtu tanků a je krytý palbou spoluhráčů z bezpečné zóny, je resetování capu velmi obtížné. Velmi často to znamená sebevražedný nájezd, občas s minimálním nebo žádným efektem. To vývojáři chtějí řešit novou možností, odkud na základnu vjet nebo střílet a přepracováním celé této části mapy. Okolí základny je nyní přehlednější a prázdnější. Nevím, nakolik to řeší základní problém sektoru B, tedy fakt, že TD útočícího týmu mají z křoví na pobřeží celou základnu jako na dlani, zatímco obráncům ve výhledu a resetování brání terén.
Sektor C
Měl přesně opačný problém a hra se na něm velmi často zastavila až do doby, dokud útočníkům nepřijela pomoc ze sousedních sektorů. Zabrání základny tu šlo řešit jen výrazným přečíslením a spoluprácí útočníků. To je v nesourodém týmu bez možnosti domluvy a koordinace velmi obtížné. Zde se vývojáři rozhodli situaci řešit razantním zvětšením skály v kruhu základny a též přepracováním této části mapy.
Příjemnou novinkou je možnost přesnější volby respawnu. Dost často se stávalo, že vás respawn hodil buď přímo před hlavně nepřátelských tanků nebo naopak nesmyslně daleko od jakéhokoliv místa, kde bylo možné zasáhnout do bojů. Na obrázku je vidět čtyři možnosti volby přesného místa znovuobjevení pro každý sektor, a obdobně to funguje pro obránce. Ti mají na výběr dokonce hned šest míst v každém sektoru.
Zároveň s těmito změnami byl přepracován celý systém získávání žetonů (dříve bodů prestiže) a postupu eventem.
Drobnost na konec
Aktualizace 1.8 mimo jiné přinese i nový systém denních misí. Tři pro základní účet, a tři další pro účet prémiový. Systém, kterým denní mise pracují, byl dostatečně popsán v oficiálním článku a videu, takže zde se omezím jen na ukázku grafiky.