Mechanika přídavných – rezervních pásů
Vzpomínáte na M-V-Y a jeho schopnost jet i s poškozeným pásem?
Vzpomínáte na mechaniku přídavných pásů? Vypadá to, že se mechanika osvědčila, protože podle kolegů z Wotexpresu a Rykoszetu se Wargaming usilovně zamýšlí nad rozšířením zmíněné mechaniky i na další tanky. Ze současných tanků ve hře podmínky splňují čtyři další vozidla:
- Obiekt 279 early
- AE Phase
- T95
- VK 168 01 (P)
Wargaming údajně zamýšlí použít zmíněnou mechaniku pro některé z výše uvedených tanků. Zatím není jisté, jestli bude pro všechny nebo jen pro některé.
Mechanika bude podobná té, kterou využívá větev YOH tanků. Při zničení pásů, tank znatelně zpomalí, ale stále můžete pokračovat v cestě. Mechanismus zůstane stejný, přidání nových prvků se neplánuje.
Součástí zmíněné úpravy bude také rozšíření herního rozhraní. Nové rozhraní přidá WG do spodní části obrazovky, kde hráč uvidí jednotlivé pásy tanků a bude vědět, který je jak poškozený. Pokud se WG rozhodne tuto mechaniku uvést do hry, vydá také několik nových prémiových tanků vyšší úrovně. Pokud vše půjde dobře, předpokládáme spuštění této mechaniky v roce 2024 po japonských těžkých tancích a tancích s mechanikou přehřívajících se děl.
A co si myslíte vy? Je to dobrý nápad?