M-V-Y americký top tier na supertestu

Před nedávnem oznámená vozidla nové americké větve těžkých tanků postupně přijíždějí na supertest a nic je nezastaví – a to doslova.

První se na supertestu ukáže M-V-Y, tedy pokud nepočítáme prémiový M-IV-Y , jedná se o nejvyšší tier, jeho předností je sekundární pás, jenž bude mít tato linie již od tieru VII. Toto vylepšení poskytuje výhodu pokud vám soupeř “shodí” pásy, jelikož i tak se šnečí rychlostí můžete pohybovat. Není to nic nového pod sluncem, i nám známé AE Phase I byl navržen tak, aby neztratil hybnost při ztrátě dvou ze svých čtyřech pásů, leč WG v době uvedení ani nepřemýšlelo nad zavedením této mechaniky. Snad se dočkáme.

Je libo velké poškození za minutu nebo poškození na výstřel?

Pokud preferujete první variantu, můžete na tanku vozit 105 mm s průbojností 268 mm na standardním APCR projektilu a 315 mm na HEAT, kdy přesnost dosahuje slušných 0,35 s časem nabití 7,8 vteřiny. Poškození na jeden výstřel činí průměrně 360 hp.

Jestliže radši dáváte větší rány za cenu pomalejšího nabíjení, je tu pro vás ultimátních 120 mm, které napáchá paseky na soupeřových životech od 330 až do 550 hp, komu se to nechce počítat, tak je to 440 průměrně. Cenou za vyšší poškození je nižší penetrace, na APCR je to 252 mm a “goldovém” HEAT slabších 300 mm. Nejen to, i přesnost je 0,38 a nabíjení dlouhých 10,5 vteřiny.

Bohužel volba bude jen pro testování, to ukáže, které z děl bude použito pro finální verzi.
(pozn. všechny tyto hodnoty jsou při 100% posádce a bez vybavení, platí to pro obě děla)

Neobvyklá vejcovitá věž, jež je umístěna na piedestalu nad podvozkem a sklopí dolů až o 10°. Stroj proto bude kralovat na místech, kde neukáže podvozek a díky úzké a dobře tvarované věži s pancířem až 355 mm bude těžko zasažitelnou a poškoditelnou. Konečně nebude Concept 1B sám. Dostatečně dlouhé přežití bude obstarávat jak nová mechanika dvojitých pásů, tak i 2200 hp. To vše by vám mělo napomoci využít novým taktickým možnostem na mapách WoT.

Na konec pár obrázků a otázka. Jak se vám nové vozidlo líbí a mělo by WG zavést mechaniku “sekundárního pásu” i AE Phase I?

Chcete-li WG říci, jak se vám tank líbí, můžete zde na odkazu. A jak už je zvykem, vpravo nahoře po kliknutí na zeměkouli s English, si můžete přepnout dotazník do češtiny.


Citace původního textu od WG

M-V-Y je vozidlo nejvyšší úrovně větve tanků Yoh, které disponují novou mechanikou náhradního pásu. Počínaje VII. úrovní mají tato vozidla dodatečný pás, který je připevněn k pásu hlavnímu. To jim umožňuje pokračovat v jízdě (byť se sníženou rychlostí i v případě zničení obou hlavních pásů.

M-V-Y do supertestu zavítá se dvěma děly – 105mm a 120mm. První z nich je přesnější a uděluje vyšší poškození za minutu, zatímco druhé dělo má vyšší poškození na výstřel. Testování ukáže, které dělo bude součástí závěrečné konfigurace při vydání větve. Konečně nebude Concept 1B sám.

105mm dělo způsobuje 360 bodů poškození na výstřel. Průbojnost hlavních APCR granátů je 268 mm a speciální střely typu HEAT disponují průbojností 315 mm. Dělo má přesnost 0,35, čas zaměření 2 s a dobu nabíjení 7,8 s.

120mm dělo způsobuje 440 bodů poškození na výstřel. Průbojnost hlavních APCR granátů je 252 mm a speciální střely typu HEAT disponují průbojností 300 mm. Dělo má přesnost 0,38, čas zaměření 2,5 s a dobu nabíjení 10,5 s.

Čelní pancíř vozidla dosahuje v oblasti věže až 355 mm. Jeho výdrž je 2 200 HP. Měrný výkon tohoto vozidla činí 18,4 hp/t a umožňuje stroji dosáhnout rychlosti až 40 km/h.

 

M-V-Y je těžký tank se solidními úhly sklápění/náměru děla a pancéřovanou věží, která mu umožňuje využívat terénní nerovnosti. Nová mechanika náhradního pásu zvyšuje jeho schopnost přežít bitvu, i když se vás nepřítel pokusí znehybnit, a umožní vám tak na bojišti využít nové taktické možnosti.

DoktorKevina

Předražená sekretářka co zaskakuje na chvíli na HN. Zakládající člen stránky HeatNews.cz, vášnivý hráč WoT a jiných her.

0 0 votes
Article Rating
7 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments