World of Tanks

Reálná fyzika pásů ve WoT

Po hoooodně dlouhé době je tu opět čtenářský článek, který nám přistál do redakčního mailu. A jelikož je zajímavý, rozhodli jsme se ho zpracovat. Tak příjemné čtení 😉

S dnešním updatem na verzi 1.18 si pro nás, kromě nevybalancované italské linie, WG připravilo jednu kosmetickou změnu. Reálnou fyziku pásů.

Ve výcviku jsem společně s přáteli podrobil důkladnému testu některé ze zajímavých strojů, abychom zjistili, jak se WGčku povedlo tuto mechaniku zprovoznit.

Došlo na CS-63 v plné rychlosti, Objekta 279r nebo AE Phase I se svými čtyřmi pásy, nebo i T95.

CS-63

Test u CS-63 byl jasný.

Co se stane, když zničíte pás na tanku, který drandí 80km/h?
No jak to říct… Pásy samozřejmě spadly z tanku a tank se zastavil kousek vedle. Zkoušeli jsme také CSko střílet do pásu, když stálo na místě a poté s ním pohnout ramováním. Pás částečně zůstal na svém místě a částečně se táhl za svým tankem. Stejně jako řetěz…

 

Objekt 279r a AE Phase I

Test Objektu 279r spočíval v tom, jestli se pásy chovají jako jeden, nebo jestli jsou každý sám za sebe. Určitě víte, že když tracknete 279r, tak spadne vždy dvojice pásů. I v této verzi to je stále stejné. Rozdíl je akorát v tom, že fyzika pro jednotlivé pásy funguje zvlášť, takže jedna část může být jinak stočená než ta druhá. Phase funguje stejně.

 

T95

T95 byla odlišná od 279R. Ačkoliv jsou pásy tvořené po dvojici, tak se nechovají jako u Rka, ale jsou „srostlé“, takže výsledný efekt vypadá nějak takto:

 

 

V ukázkovém videu se na to můžete podívat podrobněji:

 

Mně se to celkem líbí. Určitě tuto možnost ponechám zapnutou.

A jak se to líbí vám? Zapnete si tuto volbu? Nebo je to podle vás zbytečnost, kterou si mohlo WG odpustit?


Tímto děkujeme našemu čtenáři Zubik1000CZ za pěkné a přehledné zpracování a třeba nám zase něco zajímavého pošle, u něj taky jeden nikdy neví.
Tak se uvidíme u dalšího článku, přátelé, nechte se překvapit, co v něm bude 😉