SupertestWorld of Tanks

Ensk – změny na supertestu podruhé

Ensk se mění a ani tyto změny ještě asi nebudou konečné. Podíváme se, kde všude ještě došlo k úpravám? Pojďme na to.

Poprvé jsme o změnách na Ensku psali zde a WarGaming změny asi myslí opravdu vážně.

Ve WG přepracovali centrální bloky zastavené oblasti (E2–E3 a F2–F3), aby rozšířili příležitosti k obraně.

 

V zastavěné oblasti blízko základen (čtverce A1, A2, H1 a K3) přidali další obranné pozice.

 

 

Také trochu překopali otevřenou (zelenou) oblast: zvedli palebnou vzdálenost a přidali nové pozice pro všechny typy vozidel (D7–D9 a G7–G9).

 

Mezi třetí a čtvrtou minutou bitvy začnou odjíždět různými směry ze železniční zóny dva vlaky, čímž se uvolní centrální průjezd pro rychlou změnu křídel. V kontrastu s tím přítomnost vlaků na začátku bitvy chrání oblasti základen před nechtěnými manévry, které zrychlují tempo bojů na mapě.

Jak vlaky odjíždí, dočasně blokují průjezdy ve čtvercích B5 a J5.

Pokud se vlaky srazí s vozidly hráčů, odtlačí je na stranu, ale nepoškodí je.

 

 

Co si o změnách myslíte? Líbí se vám plánované úpravy původně malé městské mapy Ensk? Pište nám do komentářů pod článkem.

Zdroj:

Soowa_Rozarka

Dohlížím na dodržování "štábní kultůry" a jsem pro hromadu srandiček. Zajímá mě skoro vše, co má kola nebo pásy a další věcičky a taky hlavně druhoválečná historie, takže s ní jednou za čas "otravuju"