World of Tanks

Nedělní připínáček

Dobrou chuť k obědu a příjemné zažití

Zase nám jednou nastala situace, kdy pravidelná nedělní rubrika musí mobilizovat náhradního psavce. Snad neprozradím nic, co má zůstat utajeno – ani nejvyšší šéf není imunní vůči tomu borčusu, co kolem nás lítá už přes dva roky, a tak hádám, že se momentálně nachází doma v pyžámku, s horkým čajem a v pelechu. Snad všechno dobře dopadne, držme mu palce, ať je průběh lehký.

Ne že bych poslední dobou trávil ve hře nějak hodně času. K bohatému naplnění potřeby se u hry bavit mi stačí víceméně pravidelné středeční streamy. Pár her za týden, aniž bych cokoliv nějak víc řešil. Důsledek faktu, že stále ještě nevíme nic jistého o „posádkách 2.0“ a hlavně že se hra už příliš vzdálila od toho „starého dobrého wotka“ s jeho pomalým tempem, kdy hráč potkal zásobník jednou či dvakrát za večer a na všechno ve hře bylo dost času.

No a jsou aktivity, které jsem vypustil úplně. A svým způsobem obdivuju hráče, kteří se do nich vrhají a vynakládají na ně ohromující množství úsilí, nervů a času. Hra je prostě koníček jako každý jiný – někdo se mu věnuje intenzivněji, někdo to fláká, a ani jeden z těch přístupů není principiálně špatně. Pro někoho je cíl odměnový tank, baví ho získávat frčky na hlavni, pro jiného jen obyčejná zábava bez dalších bonusů.

Jednou z těch aktivit, které vynechávám, jsou právě probíhající hodnocené bitvy. Systém získávání a ztrácení prýmků je pro mě příliš frustrující, obzvlášť při záhadném a tajemném systému přidělování zkušeností. Celkový koncept, kdy je třeba bojovat proti nepřátelům a tak trošku i proti vlastnímu týmu, nedovolit, aby někdo ze spojenců byl lepší a úspěšnější, koncept, jenž přímo vybízí k různým drobným i větším kulišárnám a naschválům, ten mě nějak neoslovil. Ač jsem většinou u hry klidný, rankedy mi často nabízely situaci, která jde řešit snad jen současným stisknutím kláves Alt+F4 a klidným odložením počítačové myši. Klidným odložením myši na zahradu. Skrz zavřené okno. Společně s monitorem a klávesnicí.

Takže hráči hodnocených bitev mají můj obdiv, svým způsobem. A přeju jim hodně štěstí, úspěchů, aby dosáhli svého cíle a nemuseli volat sklenáře, nebo doktora.

A druhou herní aktivitou, které se neúčastním, jsou klanové bitvy. I tady mám obdiv k hráčům, co vydrží večer co večer na několik hodin propadnout globální mapě. Mám ten zážitek z velice dávných dob, a myslím, že žádná odměna by mě nepřinutila to opakovat – ale každému co jeho jest, pokud to někoho baví nebo je pro něj vidina odměn dostatečným lákadlem, ať se tedy svému koníčku věnuje, všechno v pořádku.

Po nějakých těch zádrhelech to letos vypadá, že by budoucí kampaň globální mapy mohla mít ovšem vliv i na náhodné bitvy – minimálně na nejvyšších tierech. Nerad bych spustil nějakou paniku či davovou hysterii, ale podle jednoho screenu z čínského serveru to vypadá, že by se nám mohla do bitev časem vrátit záplava Chieftainů. Ano, je tu reálná možnost, že „Náčelník“ bude tentokrát mezi odměnami. Pravda, čínský server má svoje zvláštnosti, spousta věcí je tam úplně jinak, ale kampaň na globální mapě byla – pokud vím – na všech serverech v podstatě identická, až na počet licencí.

Tak bych vás chtěl pozvat do komentářů pod článkem a rád bych znal váš názor na návrat Chieftaina. A případně se můžete pochlubit vašimi úspěchy z ranked battles.

Mnoho zdraví a úspěchů nejen na virtuálním bojišti

4.3 3 votes
Article Rating
27 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments