Sand Box potřetí – testování artilérií
Dnes začíná testování artilérií. Pojďme vyzkoušet změny!
Nastal čas dalšího Sandboxu. Tentokráte jde o mnohými milované a mnohými nenáviděné artilérie. Pojďme se ve zkratce podívat, co se bude testovat:
- Jasnější trasírky nábojů – trasírky střel budou mnohem zřetelnější, takže bude snazší je vidět a přibližně odhadnout, odkud SPG vystřelila,
- Šestý smysl – Nový indikátor se zobrazí po výstřelu SPG v případě, že se nacházíte v oblasti, kam dopadne náboj (jde o novou schopnost posádky),
- Značky výstřelů na minimapě – nový indikátor na minimapě vám po dobu 10 sekund ukáže, kam dopadl granát SPG, což vám umožní přizpůsobit svou hru a také odhadnout, kdy je přibližný čas na nabití nepřátelské artilerie,
- Tři nové typy nábojů – dostaneme možnost otestovat tři typy nábojů pro SPG:
- Standardní HE granát – velký poloměr výbuchu, nízké poškození, nízká penetrace, ochromení (stun),
- Alternativní HE granát – malý poloměr výbuchu, vyšší poškození, vyšší penetrace, bez ochromení,
- Taktický náboj AP (většinou) – vysoké poškození a vysoká penetrace, musí zasáhnout cíl, aby způsobil poškození, žádný poloměr výbuchu,
- Rychlá změna typů náboje – schopnost nabíječe intuice bude přepracována a i u artilérií pomůže změnit typ náboje. Plně vyškolená schopnost zrychlí přebíjení o 70%, s dalšími dovednostmi (BIA) / spotřebními doplňky / vybavením jde snížit až o 84%. Tato dovednost funguje pouze při přebíjení – změně již nabitého granátu. Nefunguje při nabíjení po výstřelu.
- Změny rozhraní munice SPG – Rovněž budou představeny nové funkce rozhraní, kde uvidíte, jaký typ náboje je připraven k výstřelu a jak dlouho poletí k cíli. Různé druhy nábojů budou mít rozdílnou trajektorii a tedy různou dobu letu. Zároveň budou k dispozici barevné indikátory pro střelbu:
- Zelený indikátor znamená, že v cestě střely nejsou žádné překážky a doletí k předpokládanému cíli,
- Červený indikátor znamená, že střela nedosáhne cíle, protože zasáhne cestou překážku,
- V rozhraní zaměřovače bude nově indikátor přiblížení a mělo by být možné si cíl kolečkem myši přiblížit.
WG vydal video, které změny přibližuje. Podívat se na něj můžete třeba zde:
Podrobnější popis testovaných mechanismů je přímo na stránkách hry.
Pojďme tedy testovat, nejen abychom získali odměny včetně kamufláže, ale také, abychom pomohli v úpravách hry tak, aby se nám hrála lépe. Při Posádce 2.0 se nám povedlo, alespoň prozatím, nežádoucím změnám zabránit. Tak třeba i nyní bude WG naslouchat zpětné vazbě. Jen mě mrzí, že při testování artilérií není možno s nimi plnit mise.
Půjdete testovat tyto změny? Napište nám do komentářů, co si o tom myslíte.