Práce na nových mapách
Na Supertestu se pilně pracuje na nových mapách.
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2021/02/1_highground_v_minimap-300x300.jpg)
Její velikost je netradičních 1 100 x 1 100 m a jedná se o mapu letní. Dominantou je jakási patrně církevní stavba, připomínající známý objekt z Ruinbergu, Nesmí chybět ani poslední dobou populární tunel. Celkově mi přijde, že herním stylem by se mohla podobat současné Siegfriedově linii.
Vývojáři naznačují svou představu o tom, jak by se na této mapě mělo hrát.
1 (tyrkysová) – Oblast pro pohyblivé rychlé tanky a spotování nepřátelských vozidel na jejich počátečních trasách. Je zde zvlněný terén, keře a koryto řeky, což má postačovat ke krytí.
2 (červená) – Hlavní oblast pro boj těžce obrněných vozidel. Městská zástavba kombinovaná se skalami.
3 (modrá) – Pozice pro stíhače tanků.
4 (zelená) Trasy, kudy by měl vést obchvat, a pokud zde nikoho nepotkáte tak možnost vpadnout nepříteli do zad.
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2021/02/4_highground_v-scaled.jpg)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2021/02/2_frozen_land_minimap-300x300.jpg)
I tentokrát se s námi vývojáři podělili o svou představu, jak mapu hrát.
Pod číslem 1 je oblast pro boj se středními a těžkými tanky. Měly by zde být pozice jako stvořené pro tanky s pevnou věží a dobrou depresí děla. Na cestě sem je dostatek krytí, aby se přiblížení k nepříteli obešlo bez zbytečných ztrát.
Centrální část s číslem 2 je velmi nebezpečná a exponovaná, ale pokud jí získáte, budete mít možnost napadnout nepřítele v jeho citlivých zadních liniích a řádit mezi jeho stíhači a dělostřelectvem.
Otevřená část pod číslem 3 přináší pro toho, kdo si tam troufne, velký risk, který může týmu přinést velký úspěch. Alespoň to tedy tvrdí vývojáři. Mě osobně otevřenost této části vůbec k riskování neláká.
Pod číslem 4 najdete opěrné body pro ovládání velké části mapy, pozice pro obranu a podporu útoků. Lidově řečeno palposty pro TD, pokud by jste řeči vývojářů náhodou nerozuměli…
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2021/02/1_frozen_land-scaled.jpg)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2021/02/2_sommar_gg-1024x504.jpg)
Mapa Sommar alias severské léto se dočkala druhé iterace. Některé změny jsou docela výrazné. Pole označené číslem 2 bylo kompletně přepracováno, stejně jako kopec pod číslem 3, údajně proto, že v původní verzi zde hra byla příliš chaotická. Pod číslem 1 se skrývají menší úpravy města, kde došlo k rozšíření křižovatky, a byl přidán bezpečný průchod do zóny 3. Dále došlo ke změnám v oblasti 4, kde by nově mělo jít střílet z více míst, i pod mostem. Sjezdy z města směrem k základnám by nově měly být o něco bezpečnější. Drobné opravy a úpravy proběhly i na různých dalších místech.
V galerii jsou v horní řadě obrázky první verze mapy, v druhé pak současný stav.
Zdroj: