Další změny map na supertestu
Je tu druhá vlna změn ve vyvážení map. Jedná se o stejné mapy jako minule, tedy Prochorovka, Ruinberg a Útesy
Velitelé!
Plánujeme druhé kolo změn u map Prochorovka, Útesy a Ruinberg. Podělte se s námi o názory na tyto změny a zpětnou vazbu.
Porovnání je po úpravě/ před úpravou.
Terén na kopci jsme mírně prohloubili, aby se vozidla mohla snáze dostat do úkrytu v případě, že je nepřítel odhalí v křoví.
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2020/05/1-1.jpg)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2020/05/1A.jpg)
Stejně tak jsme mírně prohloubili terén v oblasti bažiny. Směrem k cestě tak vznikla oblast, ve které se dá skrýt před palbou z kopce.
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2020/05/2-1.jpg)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2020/05/2A.jpg)
8.1–8.2 Přidali jsme „balkónek“ pro tým z horní základny. Neposkytuje stejnou palebnou pozici v zelené oblasti jako 8.2, ale nabízí pozice, ve kterých se tým z horní základny může krýt a odstřelovat cesty vedoucí k „balkónku“ 8.2.
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2020/05/8.1.jpg)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2020/05/8.1A.jpg)
Zmenšili jsme výšku některých trosek, čímž vznikla příležitost k palbě z nových pozic.
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2020/05/9.jpg)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2020/05/9A.jpg)
9 O něco jsme zmenšili haldu a odstranili nedalekou prohlubeň. S vozidly středně velkého profilu je stále možné využít taktiku skrývání korby, vozidlo však neskryjete úplně celé.
Místo, kde se na začátku bitvy objevují vozidla, jsme pro oba týmy o kousek posunuli, abychom vyvážili čas potřebný k přejezdu do klíčových pozic.
Domy jsme posunuli tak, aby spojencům usnadnily přejezd do vyvýšených míst.
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2020/05/1-2.jpg)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2020/05/1A-1.jpg)
Útes jsme zmenšili, abychom vyvážili čas, který týmy potřebují k přesunu na kopec.
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2020/05/2-2.jpg)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2020/05/2A-1.jpg)
Vytvořili jsme kapsu, která pomáhá při útocích na nepřátele nacházející se na kopci.
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2020/05/3-1.jpg)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2020/05/3A.jpg)
Oproti předchozímu testu jsme snížili kopec a zvětšili prohlubeň, aby se ze svahu hrálo lépe.
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2020/05/4-1.jpg)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2020/05/4A.jpg)
Odstranili jsme malou skálu poblíž křoví, která prakticky neměla na hru vliv. Velkou skálu jsme přesunuli a zvětšili. Nyní poskytuje krytí před nepřáteli projíždějícími kolem vody.
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2020/05/5.jpg)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2020/05/5A.jpg)
Pro vozidla vyjíždějící nahoru jsme z obou stran upravili tvar útesů, abychom vyvážili čas jízdy a příležitosti k ukrytí.
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2020/05/6.jpg)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2020/05/6A.jpg)
Vytvořili jsme pozici pro tým z horní základny. Nyní se jeho tanky dostanou do palebných pozic uprostřed, když projedou za majákem. Tato pozice je podobná jako „výjezd z vody“ pro tým ze spodní základny.
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2020/05/7A.jpg)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2020/05/7.jpg)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2020/05/8A.jpg)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2020/05/8.jpg)