Přesné statistiky IS-2-II a nějaké info okolo -Supertest
Jak jsme se dozvěděli v předchozím článku, na supertest dorazil stroj IS-2-II.
Znamená to, že úspěšně prošel vnitřními testy vývojářů a má před sebou „uživatelský“ supertest. Tam se hráči vybírají z RU komunity údajně tak, aby představovali reprezentativní vzorek reálného skillového složení hráčů na serverech. Budeme tedy doufat, že vývojářům zpětná vazba z této další fáze testování poskytne dostatek dat, aby se na herní server nedostaly stroje příliš silné nebo naopak nezajímavé či slabé. To, že teprve teď tato vývojová větev přichází na supertest, ovšem znamená, že v následující aktualizaci 1.7 pravděpodobně nebudou. Zpráva hovoří o tom, že je máme očekávat až v aktualizaci následující, tedy začátkem roku 2020.
Podrobnosti k výzkumu
Zároveň s přesnými daty stroje byla potvrzena i informace, že vývojová větev dvoudělových tanků bude vycházet z KV-3. Pokud vás tedy zajímají, máte šanci připravit si posádku (pět členů – velitel, střelec, řidič a dva nabíječi ) a najezdit si na tomto stroji nějaké ty XP do zásoby. Bohužel ještě nevíme kolik přesně, takže k orientaci může posloužit jen údaj o potřebném množství XP k odemčení jiných podobných tier VIII strojů. Tedy okolo 65.000 xp.
Základní konfigurace obsahuje dvě 85mm děla D-5TD s těmito parametry
čas nabíjení 13/13 vteřin
čas přípravy společného výstřelu obou děl 3,5 vteřiny
čas zablokování nabíjení po společném výstřelu obou děl 10 vteřin
čas změny jednoho děla na druhé 5 vteřin
Z těchto čísel vyplývá, že v základní konfiguraci bude hra s tímto strojem pravým utrpením a pokud jen trochu můžete, našetřete si zásobu volných XP na přeskočení na lepší konfiguraci. Nebo si připravte kreditku na konverzi… S takovou průbojností a poškozením za minutu na tomto tieru s těžkým tankem prostě hrát nechcete.
Top konfigurace představuje dvě 100mm děla S-34D
čas nabíjení 9,5/9,5 vteřin
čas přípravy společného výstřelu obou děl 2,5 vteřiny
čas zablokování nabíjení po společném výstřelu obou děl 4 vteřiny
čas změny jednoho děla na druhé 5 vteřin
To už vypadá o dost zajímavěji. Minimálně stran možného poškození společným výstřelem obou děl. Poškození, které by stroj mohl teoreticky udělit za minutu, se bude hodně různit podle stylu, kterým hráč bude mechaniku dvou děl využívat. Aby v záplavě údajů a jejich změn vznikl ještě větší zmatek, další parametry, které můžeme vyčíst z přiloženého screenu, se od údajů v článku lehce liší. Ovšem je otázkou, který ze všech možných časů přebíjení bere porovnání ve hře v potaz.
Celá linie od 7.tieru by tedy mohla vypadat takto :
Tier VII – KV-3
Tier X – ST-II (pro zajímavost bude to 56. tier X stroj ve hře)
premiové tier VIII vozidlo – Object 703 Variant II