SupertestWorld of Tanks

Supertest: Vercingétorix

Supertestem se prohání Vercingétorix

Velitelé! Na Supertestu je francouzský střední tank IX. úrovně Vercingétorix. Přestože je tank klasifikovaný jako střední, jeho pancíř, výzbroj a základní pohyblivost se blíží spíše charakteristikám těžkého tanku. Tank má efektivní čelní pancíř věže 300 mm. Díky čemuž je odolný vůči poškození. Tank je vybaven 120mm dělem, které způsobuje 400 bodů poškození na výstřel a které zasazuje tvrdé údery.
Maximální rychlost tanku je 40 km/h, což má za následek slušnou pohyblivost. Doba nabíjení činí 10,4 sekundy. Nejvýraznějším rysem tohoto vozidla je jeho turbohřídelový motor, který vám umožňuje přepnout do rychlého režimu. V tomto režimu se maximální rychlost tanku zvýší na 60 km/h a rychlost couvání na 20 km/h, zatímco výkon motoru se zvýší na 1 380 koní (s měrným výkonem 23 hp/t). Nezapomeňte však, že v tomto režimu se zhorší parametry ovládání děla, kvůli čemuž bude přesná palba mnohem náročnější. Rychlý režim přemění vozidlo na skutečný střední tank a umožní rychlou změnu pozic a taktickou flexibilitu. Vercingétorix je volbou pro každého, kdo dává přednost agresivním obchvatům a dynamické hře.

Charakteristika tanku se 100 % posádkou.

Výdrž: 1 700 HP
Pancíř korby: 110/60/40 mm
Pancíř věže: 220/110/50 mm
Dohled: 380 m
Dosah rádia: 670 m

Palebná síla:
Poškození: 400/400/510 HP
Průbojnost: 248/297/60 mm
Úsťová rychlost: 1 020/1 240/1 020 m/s
Doba nabíjení: 10,4 s
Čas zaměření: 2,5 s
Rozptyl na 100 m: 0,38 m
Deprese/elevace: –8/+15 °
Munice: 40 ks

Pohyblivost:
Max. rychlost vpřed/vzad: 40/-14 km/h
Poměr výkon/hmotnost: 14,2 hp/t
Otáčení podvozku: 40 °/s
Rychlost pohybu věže: 35 °/s

Posádka: velitel, řidič, střelec, nabíječ.

Zdroj:
Discord WG

Rejnok1

Starý a nerudný dědek, kterého ale přes to všechno pořád ještě WoT baví. Hraji ho pro zábavu a kvůli kamarádům, kteří jsou nejlepší motivací ke hře.

0 0 hlasy
Article Rating
Odebírat
Upozornit na
guest
Souhlas se zpracováním osobních údajů dle GDPR
1 Komentář
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
1
0
Budu rád za vaše názory, prosím komentujte.x