Co se nepíše na české podpoře
Sváteční operace je v plném proudu, ale ani zde se WG nevyvarovalo chybám.
Sváteční operace je v plném proudu. Ale chyby se stávají i o vánočním čase. WG na stránkách podpory, bohužel ne té české, píše o problému s nákupem v herním obchodě. Takže pokud nakupujete v herním obchodě a je jedno jestli za bony, zlaťáčky nebo body battlepassu a objeví se vám chyba „něco se pokazilo“ WG doporučuje vymazat mezipaměť herního klienta.
Pokud nevíte, jak vymazat mezipaměť, postupujte dle následujícího návodu:
Jak vynulovat nastavení hry a mezipaměť
Poškozená nastavení a mezipaměť mohou způsobit spoustu potíží.
World of Tanks využívá k ukládání nastavení a mezipaměti speciální složku.
Pokud by se hra nechovala odpovídajícím způsobem, proveďte následující kroky:
Stiskněte klávesu Windows + R.
Napište %appdata%\wargaming.net\WorldOfTanks.
Stiskněte klávesu Enter.
Otevře se následující složka:
Smažte:
-
- Preferences.xml – vynuluje vaše herní nastavení (grafiku, zvuk, ovládání atd.).
- Custom_data – vynutí na straně klienta obnovení emblémů vašeho klanu.
- Zbytek – vynuluje mezipaměť hry.
Návod jsme doslovně převzali ze stránek WG.
Držíme pěsti, aby vám vše fungovalo tak, jak má.