Supertest: úprava mapy Horský průsmyk
Na Supertest se dostala další úprava mapy Horský průsmyk.
Ani Horský průsmyk neobstál před vývojáři a na Supertest se dostala jeho upravená verze. Dokonce úpravy zašly tak daleko, že se testují dvě verze. Hlavní testovací verze, která zahrnuje sadu obecných změn:
a experimentální verze s přepracovanou zónou pro boj zblízka H1-K4 a F3-G3:
O změnách v sekcích 1-10 jsem psal zde.
Hlavní změna v sekci 11: Ve čtvercích E6-F7 vývojáři přepracovali oblast vedle mostu na jižní straně: zvětšili herní plochu a přidali nové pohodlné pozice, které hráčům umožňují střílet podél mostu během střetnutí na střední a dlouhé vzdálenosti.
DODATEČNÉ, EXPERIMENTÁLNÍ ZMĚNY
SEKCE 12.) Ve čtvercích H1–K4 vývojáři zcela přepracovali zónu střetu. Zvýšenou polohu ve čtvercích H3–H4 posunuli doleva. Ve čtvercích F3–G3 odstranili část hory, aby poskytla sektory palby z vyvýšené polohy v jiných směrech. Oba týmy získaly nové vhodné pozice a kryty pro střelby na střední vzdálenosti.
Dále vývojáři provedli několik drobných změn. Odstranili přebytečnou vegetaci a malé kameny podél různých průchodů, aby se zlepšila hratelnost na mapě.
Základny/body objevení vozidel pro oba týmy znamenají vyrovnání dojezdového času do střetové zóny pro oba týmy.
Tak jak se Vám změny líbí?