Supertest – změna map
Dnes se na supertestu objevily tři mapy se změnami.
Na supertest zamířily tři mapy se změnami: Siegfriedova linie, Murovanka a Horský průsmyk. Podívejme se na ně.
Siegfriedova linie
Zde proběhla nejmenší změna. V režimu obrana/útok byly sjednoceny body objevení do jednoho.
Murovanka
V režimu střetnutí WG posunulo základnu.
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/Murovanka-3.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/Murovanka-4.png)
Horský průsmyk
Zde WG udělalo k největší změny.
1.WG snížilo výšku kopce ve čtverci H8, což spodnímu týmu umožňuje rychleji zabrat pozice pro stíhače tanků. Zároveň zrušilo střelecké pozice podél sloupců 9 a 0.
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/HPP-1.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/HPA-1.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/HPP-2.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/HPA-2.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/HPP-3.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/HPA-3.png)
2. Do protnutí cest ve čtvercích F9–F0 a E9–E0 přidalo přechodné kryty, které vozidlům umožní bezpečnější přesun směrem ke spodní základně. A odstranilo toxickou pozici na břehu ve čtverci F0.
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/2.1.b.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/2.1.A.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/2.2.b.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/2.2.A.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/2.3.b.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/2.3.A.png)
3. Přestřelku na střední a velkou vzdálenost umožnují nové vyvýšené pozice a krytí ve čtvercích E9 a B6.
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/3.1.B.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/3.1.a.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/3.2.b.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/3.2.a.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/3.3.b.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/3.3.a.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/3.4.b.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/3.4.a.png)
4. Celkově přepracovalo oblasti ve čtvercích C7, D7 a D8, kde se střetávají těžké tanky. Terén změnilo, vytvořilo nové kryta a zvětšilo herní oblast.
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/4.1-b.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/4.1-a.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/4.2b.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/4.2a.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/4.3b.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/4.3a.png)
5. Ve čtvercích H6–H7 vývojáři odstranili kus kopce a všechnu vegetaci, aby odsud bylo možné v úzkém prostoru střílet z pozice pro stíhače tanků směrem ke čtverci H8, podobně jako je to možné v horní základně.
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/5.1b.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/5.1a.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/5.2b.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/5.2a.png)
6. Nížina ve čtvercích H5–H6 je nyní hlubší, což spodnímu týmu umožňuje oblast bezpečněji přejet.
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/6.1b.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/6.1a.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/6.2b.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/6.2a.png)
7. Vývojáři také přepracovali vyvýšené oblasti ve čtvercích G5–H5 a E3–F4. Vozidla z obou týmů se nyní budou moci bezpečněji pohybovat oblastmi průjezdu. Kromě toho přidali několik nových pozic, které umožní přestřelky na střední vzdálenost.
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/7.1b.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/7.1a.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/7.2b.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/7.2a.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/7.3b.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/7.3a.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/7.4b.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/7.4a.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/7.5b.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/7.5a.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/7.6b.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/7.6a.png)
8. Do čtverců E2–G1 WG přidalo vyvýšenou pozice a několik přechodných krytů, přičemž zároveň rozšířilo herní oblast. Hráči spodního týmu tak mohou snáze vést útok směrem k horní základně.
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/8.1b.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/8.1a.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/8.2b.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/8.2a.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/8.3a.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/8.2b.png)
9. Do čtverce F4 vývojáři přidali nové kryty.
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/9.1b.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/9.1a.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/9.2b.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/9.2a.png)
10. Do čtverce D4 WG přidalo kámen, který vozidlům na pozici stíhačů tanků ve čtverci C3 znemožňuje palbu na vozidla jedoucí podél mostu.
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/10.1b.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/10.1a.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/10.2b.png)
![](https://heatnews.cz/wp-content/uploads/2023/03/10.2a.png)
Drobnosti:
Kromě toho vývojáři provedli mnoho malých, nezdokumentovaných úprav v podobě smazání nadbytečné vegetace a drobných kamenů na cestách, aby byla hra na mapě příjemnější. Body objevení vozidel byly u obou týmu změněny tak, aby byly počáteční možnosti jízdy u obou týmů vyrovnanější.
Tak jak se vám změny jeví? Pokud se chcete vyjádřit, můžete tak učinit zde v dotazníku WG.