Práce na mapě Kraftwerk

Jako naši silničáři pracují na silnicích, tak Wargaming pracuje na mapách ve WOTku. Jenže na rozdíl od nich to netrvá WG bůh ví jak dlouho (většinou). No, omlouvám se za menší mimoherní vložku a už zpět k tématu. WG pracuje na úpravě mapy Kraftwerk a na to se dnes podíváme a popovídáme o tom, co a jak se změnilo.

 

Změny

 

 

Zóna A:

A1 — změna zony pro obsazení základny A:

Přidaná budova do sektoru J2 při příjezdu z oblasti A
Byla odstraněna pravá část vstupu do oblasti A, naopak přidán velký kryt proti palbě z pravé strany při přechodu mezi zónou B a zónou A

 

A2 — kompletně přepracováno krytí v sektoru J1:

Vyvýšenina pro útočící tým byla rozšířena a rozdělena do dvou palebných pozic.
Přidáno krytí pro bránící tým na hranici sektorů H1 a J1.

 

A3 — rozšířena délka hory v sektoru H1

Jako ochrana před střelbou nepřátel, bez odhalení při zabírání bodu A.

 

A4 — vytvořen průjezd na cestě mezi zónou A a zónou D.

 

 

 

Zóna D

D3 — přepracováno pohoří na hranicích sektorů E1 a E2:

Přidaná vyvýšenina kryjící hráče (odtud bude možné krýt hráče dobývající bod D).
Přidaná méně strmá cena k bodu D s možností vrátit se.

 

D4 — změněn terén a soustava krytů v sektoru D2.

Vytvořen obraný bod s možností dvou únikových cest.
Opravná oblast přesunuta blíže k bodu D

 

D5

přidány  krytí v sektorech C1 a D1, pro příjemnější hru útočícího tým a horší bránícího

Zóna B

B1

Opravná oblast  v sektoru H5 byla přesunuta do bezpečnější lokace.

 

B2

Odstraněna možnost střílet do Opravné oblasti (sektor H5) z výběžku hory.

 

E1

přidána vyvýšenina  pro útočící tým v sektoru G5 s palebnou linií do základny E. Zároveň jej mohou využít stahující se obránci

 

E2 — předělán vstup do zóny elektrárny v základně E

Přidán kryt pro útočníky, který je zároveň krytem pro obránce

 

E3

zóna vedle základny E se otevřela pro palbu útočícího týmu z výběžku na hoře (sektory E5—F5).

 

E4

přesunuta základna E pro její snazší zabírání

 

E5

Opravná zóna v sektoru D5 je nyní bezpečnější

 

 

Zóna C

C1

jeřáb byl přesunut tak, aby útočníci mohli lépe střílet na obránce

 

Zóna F

F1

Přidaná další a bezpečnější cesta mezi základnami v sektorech F8—G8.

 

F2 — předělán terén u hranice řeky pro lepší hru lehkých tanků.

 

 

Bunkr 1

G1.1 — zlepšen průjezd k bunkru 1 v sektorech A1—B1:

Kopec byl přesunut pro rozšíření průjezdu mezi zónami.

Přidán nový kopec pro zvýraznění cesty.

Přepracován terén za hraniční zónou a přidán kopec a krytí jako přípravný opevněný bod.

 

 

Bunkr 2

G2.1 — přidána cesta skrze hraniční zónu v sektoru C4:

Přesunut kamenný kryt a vylepšení terénu

Přidáno krytí při přesunu směrem k bunkru 2.

Vylepšen terén pro pohodlnější výjezd na horu.

G2.2 — kompletně přepracována stavba kolem bunkru 2 v sektorech B4—C4:

Bunkr 2 byl přesunut blíž k hranici mezi zónami D a E.

Přepracována hora v sektoru C4, přidány betonové stavby a cesta k bunkru.

Odstraněny všechny budovy v sektoru B4.

 

Bunkr 3

 

G3.1 — bezpečnější cesta do města v sektorech C5—D5.

 

G3.2 — V sektoru C6 přidány další pozice ve městě pro útočníky s možností zpětné palby na obránce.

 

G3.3 — bunkr 3 přesunut blíž.

 

 

Snad vás trochu delší článek nezastrašil a líbil se vám. Jak hodnotíte změny na mapě Kraftwerk? Líbí se vám? Za mě by tyto změny mohly pomoct k lepší hratelnosti a zážitku z mapy, ale uvidíme, co v praxi. Budeme rádi za váš názor v komentářích a přejeme vám pěkný zbytek dne.

Zdroj:

Šádis

Mladý začínající redaktor se špatným smyslem pro humor kterého baví psaní. Věnoval se hraní hry World of Tanks, kterou dnes zapne už jen občasně. Hra, která je jako droga.

5 2 votes
Article Rating
guest
Souhlas se zpracováním osobních údajů dle GDPR

0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x