Supertest

TL-7-120 změna parametrů, zhoršení statistik

TL-7-120 je stroj, na nějž se už trochu pozapomnělo ve víru současných událostí. Ale je zpět a rovnou o něm máme novinky, na které se dnes podíváme, pokud tedy máte chuť. A o tomto stroji jsme psali už dříve zde, i tento článek půjde do této mini série. Ale už dost okecávání a pojďme na to. 

 

TL-7-120 je americký prémiový stíhač tanků  IX tieru se zásobníkem. Tento stroj je stále na supertestu, kam přišel cca před měsícem a není o něm moc informací. Ale nedávno o sobě dal vědět a to změnou, přesněji nerfem, statistik, na něž se dnes podíváme.

K značení měněných statistik – abyste se v tom vyznali, statistiky červeně škrtnuté = zhoršené a zeleně škrtnuté = zlepšené. Pro rejpaly – ano, zelenou zde nenajdete, protože v tomto případě šlo čistě o nerf vozidla. Ale je to myšleno obecně k mým článkům o změnám statistik. Upravenými statistikami TL-7-120, které jsou snad správně, se můžete již pokochat níže:

 

Statistiky – současné
Vlastnosti 100% vycvičené posádky:

Tier: IX
Národ: USA
Kategorie: prémiové vozidlo
Posádka čtyřčlenná: velitel, řidič-mechanik, střelec a nabíječ.
Kategorie vybavení: palebná síla
Role vozidla: útočný stíhač tanků
Počet munice: 36 ks.

Palebná síla                                                                                                    465                      

Průměrné poškození (hp)                                                                              360
Průměrná penetrace (mm)                                                                            252
Rychlost palby (ran/min)                                                                             6,38
Nabíjení děla(s)                                                                                           31,64/2/4
Rychlost nastavení odměru (stupňů/s):                                                     25,3
Deprese/elevace děla (stupně):                                                     -10/15
Čas zaměření (s):                                                                                             2,01     2,59
Rozptyl na 100 m:                                                                                           0,34     0,38
Průměrné poškození za minutu (hp/min):                                               2 295

Odolnost                                                                                                        245

Výdrž (HP):                                                                                                    1 500
Pancíř korby (čelní/boční/zadní mm):                                               100/50/45
Pancíř věže (čelní/boční/zadní mm):                                                 200/80/50
Doba oprav podvozku (s):                                                                          12,03

Pohyblivost                                                                                                 667                  

Hmotnost/maximální nosnost (t):                                                        28/31,5
Výkon motoru (hp):                                                                                    520
Měrný výkon (hp/t):                                                                                   18,57
Max. rychlost / couvání (km/h):                                                              60/20    50 /-13
Rychlost otáčení korby (stupňů/s):                                                        46,94

 Maskování                                                                                                245                                

Nehybné vozidlo (%):                                                                           15,28/2,75
Jedoucí vozidlo (%):                                                                              9,18/1,65

Odhalování                                                                                                550        

Dohled (m):                                                                                                 380
Dosah rádia (m):                                                                                        745

Rozměření děla 

Po výstřelu z děla:                                                                                      3,00     5,00;
Při otáčení věže:                                                                                         0,12
Při pohybu vozidla:                                                                                   0,28
Při otáčení vozidla:                                                                                    0,28
Při otáčení věže maximální rychlostí:                                                    3,00
Při maximální rychlosti vozidla:                                                            14,00
Při maximální rychlosti otáčení vozidla:                                               8,76

 

Co říkáte na tyto celkem razantní změny? Myslíte, že je už tento tank balancnutý “tak akorát” a nebude to další přítěž pro hru? Budeme rádi, když nám sdělíte váš názor na tento tank a jeho změny a já děkuji, že jste si udělali chvilku. 

Zdroj:

Šádis

Mladý začínající redaktor se špatným smyslem pro humor kterého baví psaní. Věnoval se hraní hry World of Tanks, kterou dnes zapne už jen občasně. Hra, která je jako droga.