Supertest

SMV CC-64 Vipera novinky ze Supertestu

Jako se TL-7-120 nevyhnula změně statistik, tak ani SMV CC -64 Vipera,o níž přišly nové informace ze Supertestu, že podstoupila nerf. Na tyto informace se dneska podíváme a řekneme si podrobněji, co a jak se změnilo.

Další díl mini série o italských stíhačů tanků je zde. SMV CC-64 Vipera je italský stíhač tanků VIII tieru s nestandartním zásobníkem a nese prémiový status. O něm jsem psal už dříve, přičemž na ten článek se můžete podívat zde. Vozidlo pochází z nové chystané linie italských stíhačů tanků, jež se nám pomalu ale jistě rýsuje. Vozidlo nejspíš bude jako většinou průkopník nové linie, neboli že přijde do hry dříve, než zbytek linie italských stíhačů tanků.

K značení měněných statistik

Abyste se v tom vyznali, statistiky červeně škrtnuté = zhoršené a zeleně škrtnuté = zlepšené. Upravenými statistikami SMV CC-64 Vipery , které jsou snad správně, se můžete pokochat níže:

Upravené statistiky

Palebná síla
Průměrné poškození: 400/400/515 hp
Průměrná průbojnost: 220/264/120 mm
Nabíjení děla: 36s
Čas přebití mezi náboji: 8s /6s
(někde se udává 6 a někde 8s)
Počet nábojů v zásobníku: 5 ks
Rozptyl na 100m: 0.44m
Čas zaměření: 2,59 s                                                 2,88 s
Rychlost nastavení odměru: 20°/s
Úhly sklopení/náměru děla: -10/20°
Úhly odměru do stran: 90°
Kapacita munice: 50 ks
Rychlost otáčení děla: 20,86 °/s                           18,77 °/s

Pohyblivost:
Maximální rychlost/couvání: 36/12 km/h         32/-12 km/h
Výkon: 600 hp
Měrný výkon: 11.74 hp/t                                        11,72 hp/t
Rychlost otočení korby: 27.12 °/s                         18,77 °/s

Odolnost
Výdrž: 1400 hp
Pancíř korby: 210/100/50 mm
Pancíř věže: 275/160/50 mm
Dohled: 360m
Dosah rádia: 750m                                                  525m

Druhy munice: AP/APCR/HE
Posádka: velitel/střelec/řidič/nabíječ

Skryté statistiky
Rozptyl při otáčení věže: 0,10
Rozptyl při otáčení korby: 0,10
Rozptyl za pohybu: 0.25
Rychlost nábojů: 975/1150/902
Odpor terénu: 1,1/1,2/2,3
Kamufláž stojícího vozidla: 14,54/ po výstřelu 3,27%
Kamufláž pohybujícího se vozidla: 8,72/ po výstřelu 1,96%

Celkové rozměření děla:
při otáčení věže: 0,10
při pohybu vozidla: 0,25
při otáčení vozidla: 0,10
při otáčení věže maximální rychlostí: 2,09     1,88
při maximální rychlosti vozidla: 9,00              8,00
při maximální rychlosti otáčení vozidla: 2,71 1,88

 

Jaký je váš názor na úpravu stroje SMV CC-64 Vipera? Myslíte, že byla nutná a adekvátní? Pomůže podle vás hratelnosti a obecnému balancu hry nebo ne? Budeme rádi za sdílení vašeho názoru v komentářích a případnou diskuzi. Děkuji za přečtení. 

Zdroj:

Šádis

Mladý začínající redaktor se špatným smyslem pro humor kterého baví psaní. Věnoval se hraní hry World of Tanks, kterou dnes zapne už jen občasně. Hra, která je jako droga.