TL-7-120 změna parametrů, zhoršení statistik
TL-7-120 je stroj, na nějž se už trochu pozapomnělo ve víru současných událostí. Ale je zpět a rovnou o něm máme novinky, na které se dnes podíváme, pokud tedy máte chuť. A o tomto stroji jsme psali už dříve zde, i tento článek půjde do této mini série. Ale už dost okecávání a pojďme na to.
TL-7-120 je americký prémiový stíhač tanků IX tieru se zásobníkem. Tento stroj je stále na supertestu, kam přišel cca před měsícem a není o něm moc informací. Ale nedávno o sobě dal vědět a to změnou, přesněji nerfem, statistik, na něž se dnes podíváme.
K značení měněných statistik – abyste se v tom vyznali, statistiky červeně škrtnuté = zhoršené a zeleně škrtnuté = zlepšené. Pro rejpaly – ano, zelenou zde nenajdete, protože v tomto případě šlo čistě o nerf vozidla. Ale je to myšleno obecně k mým článkům o změnám statistik. Upravenými statistikami TL-7-120, které jsou snad správně, se můžete již pokochat níže:
Statistiky – současné
Vlastnosti 100% vycvičené posádky:
Tier: IX
Národ: USA
Kategorie: prémiové vozidlo
Posádka čtyřčlenná: velitel, řidič-mechanik, střelec a nabíječ.
Kategorie vybavení: palebná síla
Role vozidla: útočný stíhač tanků
Počet munice: 36 ks.
Palebná síla 465
Průměrné poškození (hp) 360
Průměrná penetrace (mm) 252
Rychlost palby (ran/min) 6,38
Nabíjení děla(s) 31,64/2/4
Rychlost nastavení odměru (stupňů/s): 25,3
Deprese/elevace děla (stupně): -10/15
Čas zaměření (s): 2,01 2,59
Rozptyl na 100 m: 0,34 0,38
Průměrné poškození za minutu (hp/min): 2 295
Odolnost 245
Výdrž (HP): 1 500
Pancíř korby (čelní/boční/zadní mm): 100/50/45
Pancíř věže (čelní/boční/zadní mm): 200/80/50
Doba oprav podvozku (s): 12,03
Pohyblivost 667
Hmotnost/maximální nosnost (t): 28/31,5
Výkon motoru (hp): 520
Měrný výkon (hp/t): 18,57
Max. rychlost / couvání (km/h): 60/20 50 /-13
Rychlost otáčení korby (stupňů/s): 46,94
Maskování 245
Nehybné vozidlo (%): 15,28/2,75
Jedoucí vozidlo (%): 9,18/1,65
Odhalování 550
Dohled (m): 380
Dosah rádia (m): 745
Rozměření děla
Po výstřelu z děla: 3,00 5,00;
Při otáčení věže: 0,12
Při pohybu vozidla: 0,28
Při otáčení vozidla: 0,28
Při otáčení věže maximální rychlostí: 3,00
Při maximální rychlosti vozidla: 14,00
Při maximální rychlosti otáčení vozidla: 8,76
Co říkáte na tyto celkem razantní změny? Myslíte, že je už tento tank balancnutý „tak akorát“ a nebude to další přítěž pro hru? Budeme rádi, když nám sdělíte váš názor na tento tank a jeho změny a já děkuji, že jste si udělali chvilku.