World of Tanks

Interview s herním designérem Daniil Shekem

Přinášíme vám překlad exkluzivního rozhovoru herního designéra Daniil Sheka, který poskytl The Armored Patrol. Otázky se týkají Ocelového lovce.

 

Otázka 1

Bude režim Steel Hunter k dispozici jako stálý režim s vylepšeními a změnami ve svém průběhu nebo bez nich?

V současné době na tomto rozhodnutí stále pracujeme. Máme několik nápadů ohledně jeho budoucnosti a shromažďujeme všechna data, abychom se mohli důkladně rozhodnout. Takže toto je otázka i pro nás.

 

Otázka 2

Jak se na mapách objevuje shoz zásob?

To je poměrně jednoduché, kdekoli můžete jet tankem, tam se může kořist objevit. Systém se snaží rozdělit zásoby náhodně mezi tato místa při každé vlně jejího objevování.

Otázka 3

Proč všechny tanky v Ocelovém lovci na rozdíl od tanků v náhodných bitvách začínají jako velmi pomalé, které lze zkoumat a vylepšovat pomocí modulů? Začátek hry je pak velmi pomalý.

Záleží na třídě tanku. Lehké a střední tanky se na začátku bitvy nezdají být pomalé. Tanky nevyvažujeme jako vozidla, která zůstávají stejná od začátku do konce, protože hra má své vlastní fáze. Některé z tanků jsou na začátku silné v jednom směru, ale v jiných mají nevýhodu, takže je to pro některé tanky kompromis. A ještě chci zmínit jednu věc. Pomáhá nám to také zajistit, aby všichni hráči dostali příležitost zapojit se do bitvy.

Otázka 4

Kdy bude vybalancován Raven? Tank je v Ocelovém lovci nejsilnější.

V návaznosti na předchozí otázku, kde jsem zmínil různé fáze bitvy, sledujeme statistiky ve všech těchto fázích. Naše zkušenosti zatím potvrzují design a jedinečnost Ravena v tom, že zůstává udržitelný ve všech fázích bitvy. Pokud se podíváte na statistiky, podle jeho šancí na vítězství, je to od začátku do konce rovná čára.

Otázka 5

Plánujete do Ocelového lovce přidat systém hodností a další odměny, tak, aby nebyl přidán jen jako dočasný režim vedle Náhodných bitev?

Jak jsem již řekl, v současné době pracujeme na budoucnosti režimu a rozhodujeme se, co bude dál. Musím ale zmínit, co jsme zatím pro tento režim udělali. Nechceme nutit hráče hrát tento event jen kvůli získání hodnotných odměn, ale naopak chceme hráčům nabídnout alternativní režim v naší skvělé hře! Jedním ze způsobů, jak jsme toho dosáhli, je přiblížení se ekonomicky Náhodným bitvám.

Otázka 6

Plánujete vrátit režimu vlastní odměny jako měl před dvěma roky místo toho, aby byly jeho odměny sloučeny s Battle Passem?

Jak jsem již zmínil, snažíme se vyhnout tomu, aby hráči měli pocit, že je do herního režimu nutíme, aby ho hráli jen proto, že chtějí získat odměny. Chceme, aby ho hráči hráli, protože je baví.

Otázka 7

Máte v plánu přidat do režimu Steel Hunter nějaké varianty, jako je například odstraněný režim Rampage?

V současné době sbíráme data a zpětnou vazbu od komunity, abychom zjistili, co můžeme udělat dál. Takže vaše otázka ukazuje, že komunita něco takového chce 🙂.

Otázka 8

Plánujete vytvořit hodnocený režim nebo turnaje v Ocelovém lovci, kterých by se mohli účastnit hráči?

V současné době existuje několik turnajů, které čas od času pořádáme. Můžete je vidět dokonce i teď na Tankfestu. Vnímáme, že hráče baví kompetitivní stránka režimu, takže se snažíme s takovými typy aktivit dále pracovat.

Otázka 9

V loňském roce Steel Hunter zelený drop dával spotřební materiál a oranžový munici, proč jste se letos rozhodli změnit barvy?

Stalo se tak kvůli úpravám v systémech kořisti. Vedli jsme několik diskuzí o tom, jaký drop bude dávat jaké předměty, a přišlo nám logické dát do zeleného lootu „léčení“, zatímco oranžový poskytuje jiné silné věci.

Otázka 10

Uvažovali jste o přidání  funkce „automatického naplnění čety“ do Ocelového lovce?  Mohlo by to pomoci tvořit více čet a pomoci tak zaplnit frontu.

Hrát v četě o 2 neznámých lidech ve vysoce kompetitivním režimu, který vyžaduje komunikaci, není příliš ideální. Ale ano, přijde mi logické, že by v budoucnu mohla být interakce v četě více propracovaná.

Otázka 11

Někdy, se stává, že dostáváte ze žlutých dropů stále jen opravné sady a žádné silnější schopnosti. Je to chyba nebo vlastnost? (Otázkou je pak další možné vyvážení schopností ???)

Pro tuto aktualizaci jsme změnili šanci na jednotlivé kořisti z dropu, aby byly předvídatelnější a užitečnější ve všech fázích bitvy. Ano, různé předměty mají různou šanci padnout a opravné sady mají ve žlutých lootech o něco vyšší šanci padnout, ale upřímně řečeno, není v tom žádná skrytá mechanika.

Otázka 12

Proč jste se rozhodli odstranit červený trojúhelník na minách tanku Varyag?

No, Varyag původně nikdy trojúhelníky na minách neměl mít . Miny by neměly být tak snadno odhalitelné, k tomu byly miny také navrženy.

Otázka 13

Používáte k-means centroidní algoritmus (drop je shozen do shluku hráčů) pro umístění modrých dropů anebo je náhodný?

V letošním Ocelovém lovci jsme se rozhodli změnit algoritmus spawnování airdropů. Během bitvy se vytvoří více zajímavých míst v různých částech mapy. Zmínil jste k-means centroidní algoritmus, který vypadá podobně, ale je mnohem jednodušší na výpočty. Do tohoto algoritmu jsme vložili několik doplňků tak, aby hráči nemohli tak jednoduše předvídat polohu ostatních tanků.

 

MajBoss

Milovník těžkých tanků, velkých ráží a solidního pancíře.

0 0 votes
Article Rating
5 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments