World of Tanks

Rozhovor s Ranzarem

Mnoho v vás položilo otázku Ranzarovi (Dmitrijovi Pluginovi). Dnes zjistíte, jestli odpověděl na tu vaši. 

Jsem velmi rád, že dnes mohu přivítat na našem webu Dmitrije, který si našel čas a odpověděl na nejzajímavější otázky našich čtenářů. Takže nebudu zdržovat a pojďme na to.

 

Ahoj Dmitriyi, vítej u nás. Nejdříve ti chci poděkovat za ochotu a čas, který jsi věnoval našim čtenářům. Dostali jsme opravdu hodně otázek a pokusil jsem se vybrat ty nejzajímavější. Tak pojďme na to.

Můžeš  nám říct něco o sobě? 

Zdravím! Jmenuji se Dmitrij Plugin, je mi už 35 let. Narodil jsem se v SSSR poblíž města Kaliningrad. Před druhou světovou válkou to bylo město Königsberg. Žila tam směs různých kultur z různých epoch. Bohužel poslední válka v něm zanechala hlubokou stopu.

Na základní škole jsem se neučil dobře, ale ve vyšších ročnících  jsem zabral a dostal se na vysokou. Tam jsem získal titul inženýr se zaměřením na elektrická zařízení na lodích. Po promoci jsem si ale uvědomil, že mě tenhle obor vlastně neláká, a začal jsem pracovat v reklamní sféře. Tam jsem mohl projevit svou kreativitu. Od dětství jsem hodně kreslil, doma i ve škole, vymýšlel jsem příběhy a komiksy. Moji rodiče se mě pokusili poslat na uměleckou školu, ale protože jsem neměl dobré studijní výsledky, nic z toho nebylo. Z toho důvodu jsem se naučil kreslit sám. Teprve před několika lety jsem absolvoval kurzy akademického kreslení, kde jsem se naučil klasickou teorii. Ale ani mé primitivní schopnosti mi nezabránily dělat to, co jsem miloval – vytvářet karikatury.
A než začnu odpovídat, malá poznámka, nebudu používat smajlíky, ale prostě si představujte, že jsou za každou větou!

 

Dostali jsme i jednu zvláštní otázku. :-D: Prozradíš nám, jakou máš velikost bot? 😀

Takovou otázku sem čekal. Jelikož existuje několik standardů pro velikosti bot, použiju metrický systém: 28,5 cm. Obvykle je to velikost 43-44.

 

A teď už se pomalu dostáváme k WoT a tvé tvorbě. Hraješ WoT? Případně jak dlouho? 

Samo sebou že ano. Hraji tanky. Hraji téměř od samého začátku, tedy od roku 2010. Hra se mi natolik líbila, že jsem se na její motivy rozhodl dělat karikatury.

 

Pokud hraješ tak dlouho, víš, kolik máš odehráno bitev? A prozradíš, pod jakým nickem hraješ? 

Není se čím chlubit, jsem jen příležitostný hráč, mám dohromady jen kolem 12k bitev. Můj nick je plagasRZ. Měl jsem také přístup na „novinářské“ účty, takže moje statistiky budou neúplné.

 

Dělostřelectvo je častá otázka, máš rád dělostřelectvo? Hraješ za něj? Pokud ano, která arty je tvá oblíbená?

Ano, když jsem začal hrát, byla to moje oblíbená třída techniky. Tehdy byla maximální úroveň artyn VIII a já měl v oblibě Obj. 261.

 

A teď přejděme na tvou tvorbu. Jak jsi začal dělat karikatury? A proč zrovna tanky?

Karikatury se mi vždycky moc líbily. Snil jsem o tom, že se je sám naučím kreslit. Dřív než jsem to zkusil, jsem začal hrát tanky. Tak se logicky stalo, že první věc, která mě napadla, když jsem s kreslením začal, byla vytvořit karikatury tanků ve hře, kterou jsem hrál.

 

Jak vznikla vaše spolupráce s Vladimírem? (Vladimír Malyshkin – tvůrce hudby, pozn. red.)

Vladimír je programátor z Moskvy. Hudba je jeho koníčkem. Seznámil nás jiný programátor, který chtěl vytvořit malou hru pro mobilní zařízení. Hra sice nevyšla, ale kontakt na Vladimíra mi zůstal. Když jsem začal vytvářet karikatury, bylo jasné, že je k nim zapotřebí nějaká hudba. Navíc taková, kterou bude možné použít v souladu s autorskými právy. Pro první karikaturu jsem vytvořil hudbu z hotových samplů v nějakém jednoduchém editoru, ukázalo se to jako docela nudné. Tak jsem kontaktoval Vladimíra.

 

Proč byla ukončena spolupráce s inkluzeAF?

Je to jiný autor, dokonce tým autorů, takové malé studio. Oni vytvářeli komerční videa. A když nebyly žádné zakázky, začali dělat karikatury také o tancích. Vytváření karikatur pro ně není koníčkem, ale prací. Potřebovali tím získat nějaké peníze. Nastartovat nový kanál na YouTube není tak snadné, tak jsem jim nabídl umístění jejích videí na mém kanálu, s tím, že jim poskytnu veškerý příjem z jejich tvorby. Bohužel ty peníze na provoz studia nestačily. Přešli na něco jiného a už dlouho jsme spolu nemluvili.

 

Spolupracuješ s WG? Dostáváš informace dříve, abys mohl předem připravit některá videa například pro tankové války?

Ano, samozřejmě. Je to ideální spolupráce přesně podle mých představ. Nijak mě neomezují ani necenzurují, jen občas navrhnou nějaké nové nápady na videa. Ano, někdy dokonce dostanu i tajné informace, abych měl čas na vytvoření aktuálního videa.

 

Co tě inspiruje k vytváření videí? Odkud přicházejí nápady?

Je to zábava! Ať si každý čtenář představí, co by dělal, kdyby nemusel pracovat/studovat a měl celý den volno? Já bych kreslil karikatury, takže je taky kreslím!

 

Která je tvoje oblíbená epizoda? A na kterou jsi nejvíce pyšný?

Obvykle nesnáším všechna videa, když je dokončím. Vážně, myslím si, že nejsou dost dobrá a mohl jsem je udělat lépe. Myslím, že jsem svou oblíbenou karikaturu ještě neudělal. Obecně karikatura o Hellcatovi, Chaffee a netvorovi z ostrova lebek nebyla na svou dobu špatná.

 

Jak dlouho v průměru trvá vytvoření jedné karikatury? Ne nápad, pouze postup od nápadu k nahranému videu.

Dřív to býval týden, teď se kvalita zvýšila, takže přibližně čtrnáct dní.

 

Jak vnímáš ostatní autory, kteří se tebou nechali inspirovat a převzali stejný styl animace při vytváření vlastních příběhů?

Mně se moje vlastní karikatury nelíbí. Takže ty ostatní nemůžu sledovat už vůbec! Existují statistiky zobrazení, podle nich je možné odhadnout, kdo je populárnější, a tedy i lepší.

 

Odkud pochází myšlenka, že T 25 bude vypadat jako Krteček? Češi Krtka milují.

Je to pohádka z mého dětství. Myslím, že je docela dobrá. Mám k ní také vřelý vztah.

 

Vydání československé linie těžkých tanků se blíží. Přemýšlel jsi, jestli by se Krteček mohl ve tvé tvorbě objevit častěji? Pokud si dobře vzpomínám, byl jen v epizodách „Krtek“ a „Dobrá sklizeň“.

Je třeba připomenout, že to tehdy byla narážka, nebo, jak se říká, easter egg. Neměl jsem žádné plány na vývoj série. Ale teď o tom budu muset popřemýšlet.

 

Můžeme se těšit, že se ve tvé tvorbě objeví už zmíněné připravované československé těžké tanky?

Ano, možná. Ještě jsem nad tím nepřemýšlel. K vytváření obrázků obvykle používám známé národní stereotypy. Možná by se čtenáři mohli podělit o své představy o českých těžkých tancích.

 

Pokud někdo chce podpořit tebe a tvou tvorbu, jak to udělat? Zakoupením tvého zboží nebo může využít jinou alternativu?

Vaše zhlédnutí a komentáře jsou pro mě obrovskou podporou a silnou zpětnou vazbou. Bohužel na anglické komentáře často neodpovídám, protože se mi v angličtině mnohem složitěji píše. Ale dokonale rozumím a chápu. Merch: Ano, máme RanZarShop: https://ranzar.creator-spring.com – schválený YouTubem. Pokud vím, funguje výborně pro Evropu a USA. Jsou tam pěkné věci s oblíbenými postavičkami, jako jsou Hellcat a Chaffee, Karl, Maus, Tiger a mnoho dalšího. Je to dobrá podpora pro náš projekt a vtipný suvenýr pro naše fanoušky.

 

Je něco, co byste chtěli sdělit našim čtenářům, zprávu nebo cokoli jiného?

Jste skvělí!

Ještě jednou děkuji moc za čas, který jsi nám věnoval a jménem všech v redakci a všech čtenářů ti přeji mnoho úspěchů nejen v oblasti tvé tvorby, ale také v osobním životě. A budu se těšit na další spolupráci!

Děkuji Vijovi za pomoc s překladem odpovědí z ruštiny.

Rejnok1

Starý a nerudný dědek, kterého ale přes to všechno pořád ještě WoT baví. Hraji ho pro zábavu a kvůli kamarádům, kteří jsou nejlepší motivací ke hře.

5 2 votes
Article Rating
2 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments