World of Tanks

Vývojáři odpovídají

Zřejmě nás čekají zajímavé časy

V pořadu „V zemljance“ na ruském internetovém rádiu wargaming.fm vysílaném v pátek 7.května odpovídali RU komunitní manageři Vjačeslav Ušakov a Valentin Kim.

Proč je odpočet před bitvou v Steel Hunter delší než v náhodných bitvách (90 sekund)?

Režim je náročný na zdroje, aby se každému stihla hra spolehlivě načíst a dostat se do bitvy hned v jejím začátku, zvýšili jsme načítací čas. (Tedy kvůli hráčům se slabými počítači a internetem)

O maratonu

Už jsme oznámili, že proběhne „lov na premium vozidlo“, platí to pro všechny regiony. Pokud se chcete maratonu účastnit a zkusit získat tank zdarma, doporučujeme udělat si čas na konci května. (pozn. VijaCZ : pravděpodobné datum začátku maratonu je 21.května, píšeme o tom v jiném článku. V době, kdy probíhal rozhovor, ještě podrobnosti nebyly známé.)

Proč ve hře není upozornění pro hráče, že už ztratil status „nováčka“ a že se tedy nebude dostávat do bitev proti botům?

Výrazně by to změnilo chování hráčů, každý by se snažil zůstat nováčkem.

Proč byly odstraněny obtisky z odměn akce „Na vrcholku stromu“? (RU region)

Experimentujeme s odměnami za různé akce. Nyní byly odstraněny, uvidíme reakci hráčů a podle ní se možná vrátí.

 O balancování

Kontrolujeme a vylepšujeme balancování matchmakeru. Pokud se ocitnete v neobvyklých bitvách, můžete poslat screenshoty na herní podporu. Bitvy, v nichž  je hodně lehkých tanků (a kolových vozidel), tedy 6-7 kusů v každém týmu, ve skutečnosti nejsou tak časté. Jedná se o něco přes sto bitev za sledované období na serveru, tedy přibližně z milionu her. Jedná se o anomálii, vzácný případ, ale je to možné. Pečlivě to sledujeme.

O 3D stylech

Při výběru techniky, pro kterou vytváříme 3D styly, bereme v úvahu, kolik vozidel daného typu je na účtech hráčů a také to, jak často se bere do bitev. Dříve výroba stylu trvala 3-4 měsíce, nyní se vše děje mnohem rychleji. Postupně se dostaneme ke všem tankům.

O další kampani osobních misí

V tuto chvíli je velký, velmi velký počet hráčů, kteří nedokončil ani první kampaň. Takže je otázkou, jestli vůbec stojí za to udělat třetí. Připravujeme velké množství změn ve hře. Pokud se změny dostanou na herní servery, bude potřeba změnit i zadání mnoha osobních misí.

Prodej obtisků

V různých akcích jsme rozdali jako odměny takové množství různých prvků přizpůsobení, že pokud bychom nyní povolili jejich prodej za stříbro, ekonomika hry by to nepřežila.

Už jste zveřejnili třetí vlnu úprav a zlepšování starších prémiových strojů. Kdy se ve hře objeví ta předchozí, druhá vlna?

Testujeme velké množství změn. (bez odpovědi)

Změny ve hře

Nedávno jsme testovali velké množství změn na sandbox testech. Celý tým se soustředí na zpracování dat z testů a úpravy těchto změn. Už velmi brzy, přibližně za týden, začneme zveřejňovat velké novinky, které nás všechny čekají v souvislosti se vším co se testovalo na předchozích sandboxech.

5 2 votes
Article Rating
14 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments