Zlepšení „bonových“ tanků na supertestu
Na supertestu zkouší vylepšit některé odměnové tanky
I když spíš bychom jim měli říkat „bonové“, protože jejich společným rysem je jejich koupě v bonovém obchodě. Minimálně do léta, kdy se sortiment má měnit – či doplňovat. Ke zlepšení byly vybrány stroje, které to docela potřebují a chystané změny jsou jistě pro jejich majitele věc pozitivní. Otázkou je, jestli je posílení dostatečné a jestli se vydává správným směrem, to už ale nechám na vašem posouzení. A pokud jste čekali, že když se zlepšují odměnové tanky, tak že se dostane i na dlouho opomíjený T95E2 z prvního rekrutačního programu, tak vás bohužel musím zklamat. U něj si majitelé budou ještě muset nějakou dobu počkat. Jako vždy, když se jedná o supertest, parametry nejsou definitivní a můžou se i výrazně změnit.
- Kompletní zlepšení pancíře věže. Bohužel bez jakéhokoliv upřesnění kde a kolik…. Snad se informací časem dočkáme.
- Doba nabíjení byla snížena z 8,7 na 8,1 s.
- Poškození za minutu se zvýšilo z 2,689 na 2,909 HP/min
- Maximální rychlost zvýšena z 50 na 55 km/h
- Rychlost vzad zvýšena z 20 na 25 km/h
- Pancíř věže a horní čelní pancíř korby byly zesílené, bohužel opět bez přesných informací jak a o kolik
- Rozptyl děla při pohybu vozidla a otáčení korby byl snížen z 0,21 na 0,14
- Výkon motoru byl zvýšen z 1 200 na 1 350 hp
- Poměr výkonu se zvýšil z 12,96 na 14,6 hp/t
- Maximální rychlost byla zvýšena z 30 na 40 km/h
- Body výdrže vozidla se zvýšily z 1 500 na 1 700 HP
- Pancíř přední části věže a mantletu děla byl zesílený, bohužel opět bez přesných informací
- Rozptyl děla při pohybu vozidla a otáčení korby byl snížen z 0,18 na 0,14
- Rozptyl během otáčení věže se snížil z 0,14 na 0,1
- Čas nabíjení se snížil z 8,3 na 7,5 s
- Poškození za minutu se zvýšilo z 1,734 na 1,920 HP/min
- Dohled zvýšen z 380 na 400 m
- Výkon motoru byl zvýšen ze 750 na 850 hp
- Poměr výkonu byl zvýšen z 15 na 17 hp/t
- Rozptyl děla při pohybu vozidla a otáčení korby byl snížen z 0,24 na 0,2
- Rozptyl během otáčení věže se snížil z 0,16 na 0,1
- Maximální úhel sklopení děla se zlepšil z -5 na -7 stupňů
- Rozptyl děla při pohybu vozidla a otáčení korby byl snížen z 0,2 na 0,14
Zdroj: