Strv K zpět na supertestu
Po roce přestávky a přeřazen z vozidel speciálních mezi premiová
Právě to že je nově řazen mezi premiová vozidla je na celé věci podle mě nejzajímavější. Přemýšlím co to může znamenat – jestli se opravdu chystají regulérní premiáky vyšších tierů než 8, nebo jestli to je omyl, chyba… ? Každopádně ani ostatní úpravy nejde jen tak přehlédnout, napovídají že se z tohoto stroje má stát klasický těžký tank. Má být konkurenceschopnější v přímém střetu s těžkými tanky protivníka. Tomu odpovídají úpravy parametrů děla. Uvidíme jak a při jaké příležitosti přijde do hry. Níže najdete seznam známých změn. Charakteristiky platí pro 100% posádku bez perků, bez vybavení a spotřebních doplňků. O tanku jsme už psali v tomto článku.
Stav „Skrytý“ byl zrušen
Kategorie se změnila ze „Speciální“ na „Prémiový“
Strv.K – HT-9, Švédsko, prémiové vozidlo
Výdrž : 1 850 HP
Výkon motoru : 670 koní
Hmotnost: 40,933 t
Maximální zatížení: 48,0 t
Výkon na tunu: 16,37 hp/t
Maximální rychlost / rychlost vzad : 40 / -18 km/h
Rychlost otáčení byla snížena z 46,93 °/s na 31,29 °/s
Rychlost otáčení věže : 41,7 °/s
Odpor pásů vůči terénu : 1,247 / 1,342 / 2,205
Dohled : 400 m
Dosah signálu rádia : 740,4 m
Pancíř korby : 90/70/37 mm
Pancíř věže : 254 / 88,9 / 88,9 mm
Dělo : 10,5 cm kan strv K L / 52
Poškození na výstřel : 390/390/480
Průbojnost byla zvýšena z 249/298/53 na 252/310/53 (základní/speciální/výbušná munice)
Rychlost střelby : 5,903 ran/min
Průměrné poškození za minutu : 2 302,20
Čas nabíjení : 10 164 s
Rozptyl na 100 m mírně zhoršen z 0,32 na 0,33
Čas zaměření zhoršen výrazněji z 1,73 s na 2,21 s
Meze zdvihu/sklopení děla : +18 ° / -10 °
Počet munice : 45 ks
Úsťová rychlost AP zlepšena z 1 008 m/s na 1080 m/s , APCR zhoršena z 1523 m/s na 1350 m/s , HE výrazně zlepšena z 640 m/s na 900 m/s
Posádka má 5 členů, velitele, řidiče, střelce, radistu a nabíječe
Rozměření děla po výstřelu : 3,836
Rozměření děla během otáčení věže výrazně zhoršeno z 0,08 na 0,18
Rozměření dělaza jízdy zlepšeno z 0,28 na 0,20
Rozměření děla během otáčení vozidla zlepšeno z 0,28 na 0,20
Rozměření děla během otáčení věže maximální rychlostí výrazně zhoršeno z 3,34 na 7,51
Rozměření děla při maximální rychlosti vozidla zlepšeno z 11,20 na 8,00
Rozměření děla při maximální rychlosti otáčení vozidla výrazně zlepšeno z 13,14 na 6,26
Hodnota kamuflážního bonusu pro stojící vozidlo / po výstřelu : 6,213 / 1,299 %
Hodnota kamuflážního bonusu pro vozidlo v pohybu / po výstřelu : 3,078 / 0,643 %