World of Tanks

Strv K zpět na supertestu

Po roce přestávky a přeřazen z vozidel speciálních mezi premiová

Právě to že je nově řazen mezi premiová vozidla je na celé věci podle mě nejzajímavější. Přemýšlím co to může znamenat – jestli se opravdu chystají regulérní premiáky vyšších tierů než 8, nebo jestli to je omyl, chyba… ?  Každopádně ani ostatní úpravy nejde jen tak přehlédnout, napovídají že se z tohoto stroje má stát klasický těžký tank. Má být konkurenceschopnější v přímém střetu s těžkými tanky protivníka. Tomu odpovídají úpravy parametrů děla. Uvidíme jak a při jaké příležitosti přijde do hry.  Níže najdete seznam známých změn. Charakteristiky platí pro 100% posádku bez perků, bez vybavení a spotřebních doplňků. O tanku jsme už psali v tomto článku.

Stav „Skrytý“ byl zrušen

Kategorie se změnila ze „Speciální“ na „Prémiový“

Strv.K – HT-9, Švédsko, prémiové vozidlo

Výdrž : 1 850 HP

Výkon motoru : 670 koní

Hmotnost: 40,933 t

Maximální zatížení: 48,0 t

Výkon na tunu: 16,37 hp/t

Maximální rychlost / rychlost vzad : 40 / -18 km/h

Rychlost otáčení byla snížena z 46,93 °/s na  31,29 °/s

Rychlost otáčení věže : 41,7 °/s

Odpor pásů vůči terénu : 1,247 / 1,342 / 2,205

Dohled : 400 m

Dosah signálu rádia : 740,4 m

Pancíř korby : 90/70/37 mm

Pancíř věže : 254 / 88,9 / 88,9 mm

Dělo : 10,5 cm kan strv K L / 52

Poškození na výstřel : 390/390/480

Průbojnost byla zvýšena z 249/298/53 na 252/310/53 (základní/speciální/výbušná munice)

Rychlost střelby : 5,903 ran/min

Průměrné poškození za minutu : 2 302,20

Čas nabíjení : 10 164 s

Rozptyl na 100 m mírně zhoršen z 0,32 na 0,33

Čas zaměření zhoršen výrazněji z 1,73 s na 2,21 s

Meze zdvihu/sklopení děla : +18 ° / -10 °

Počet munice : 45 ks

Úsťová rychlost  AP zlepšena z  1 008 m/s na 1080 m/s , APCR zhoršena z 1523 m/s na 1350 m/s ,  HE výrazně zlepšena z 640 m/s na  900 m/s

Posádka má 5 členů, velitele, řidiče, střelce, radistu a nabíječe

Rozměření děla po výstřelu : 3,836

Rozměření děla během otáčení věže výrazně zhoršeno z 0,08 na 0,18

Rozměření dělaza jízdy zlepšeno z 0,28 na 0,20

Rozměření děla během otáčení vozidla zlepšeno z 0,28 na 0,20

Rozměření děla během otáčení věže maximální rychlostí výrazně zhoršeno z 3,34 na 7,51

Rozměření děla při maximální rychlosti vozidla zlepšeno z 11,20 na 8,00

Rozměření děla při maximální rychlosti otáčení vozidla výrazně zlepšeno z 13,14 na 6,26

Hodnota kamuflážního bonusu pro stojící vozidlo / po výstřelu : 6,213 / 1,299 %

Hodnota kamuflážního bonusu pro vozidlo v pohybu / po výstřelu : 3,078 / 0,643 %

5 1 vote
Article Rating
8 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments