Práce na nových mapách
Na Supertestu se pilně pracuje na nových mapách.
Objevila se úplně nová mapa s pracovním názvem Highground.
Její velikost je netradičních 1 100 x 1 100 m a jedná se o mapu letní. Dominantou je jakási patrně církevní stavba, připomínající známý objekt z Ruinbergu, Nesmí chybět ani poslední dobou populární tunel. Celkově mi přijde, že herním stylem by se mohla podobat současné Siegfriedově linii.
Vývojáři naznačují svou představu o tom, jak by se na této mapě mělo hrát.
1 (tyrkysová) – Oblast pro pohyblivé rychlé tanky a spotování nepřátelských vozidel na jejich počátečních trasách. Je zde zvlněný terén, keře a koryto řeky, což má postačovat ke krytí.
2 (červená) – Hlavní oblast pro boj těžce obrněných vozidel. Městská zástavba kombinovaná se skalami.
3 (modrá) – Pozice pro stíhače tanků.
4 (zelená) Trasy, kudy by měl vést obchvat, a pokud zde nikoho nepotkáte tak možnost vpadnout nepříteli do zad.
Další novou mapou je Frozen Land. Jedná se o mapu zimní, v popisku je dokonce zmíněno, že arktickou. Její velikost je 1 000 x 1 000 metrů. Gejzíry se na jiné mapě zřejmě osvědčily, tak je tu máme znovu. Co myslíte, bude se tady také po dopadu granátu na led a sníh záhadně objevovat hlína? Ale dost popichování, osobně jsem vděčný, že tentokrát tu nevidím žádné nesmysly typu zlomených a volně pohozených letadlových lodí.
I tentokrát se s námi vývojáři podělili o svou představu, jak mapu hrát.
Pod číslem 1 je oblast pro boj se středními a těžkými tanky. Měly by zde být pozice jako stvořené pro tanky s pevnou věží a dobrou depresí děla. Na cestě sem je dostatek krytí, aby se přiblížení k nepříteli obešlo bez zbytečných ztrát.
Centrální část s číslem 2 je velmi nebezpečná a exponovaná, ale pokud jí získáte, budete mít možnost napadnout nepřítele v jeho citlivých zadních liniích a řádit mezi jeho stíhači a dělostřelectvem.
Otevřená část pod číslem 3 přináší pro toho, kdo si tam troufne, velký risk, který může týmu přinést velký úspěch. Alespoň to tedy tvrdí vývojáři. Mě osobně otevřenost této části vůbec k riskování neláká.
Pod číslem 4 najdete opěrné body pro ovládání velké části mapy, pozice pro obranu a podporu útoků. Lidově řečeno palposty pro TD, pokud by jste řeči vývojářů náhodou nerozuměli…
Mapa Sommar alias severské léto se dočkala druhé iterace. Některé změny jsou docela výrazné. Pole označené číslem 2 bylo kompletně přepracováno, stejně jako kopec pod číslem 3, údajně proto, že v původní verzi zde hra byla příliš chaotická. Pod číslem 1 se skrývají menší úpravy města, kde došlo k rozšíření křižovatky, a byl přidán bezpečný průchod do zóny 3. Dále došlo ke změnám v oblasti 4, kde by nově mělo jít střílet z více míst, i pod mostem. Sjezdy z města směrem k základnám by nově měly být o něco bezpečnější. Drobné opravy a úpravy proběhly i na různých dalších místech.
V galerii jsou v horní řadě obrázky první verze mapy, v druhé pak současný stav.
Zdroj: