OznámeníWorld of Tanks

Změny spojené s přesunem na tier VIII – K-91v. II

WG hraje s K-91 v. II hru zvanou Škatulata hejbejte se. Začínal na tieru IX a nyní skočil na VIII. Změna tieru byla oznámena více jak před týdnem. Pojďme se podívat na kompletní statistiky.

Tank se objeví v datech hry v dnešním micropatchi.

Přeškrtnutá data odpovídají původním hodnotám na tieru IX

Úroveň: MT-8, SSSR, speciální
Výdrž: 1750 nově 1350
Výkon motoru: 1 000 hp nově 930 hp
Hmotnost: 47,50 t
Maximální nosnost: 51,50 t
Výkon na tunu: 21,05 hp / t nově 19,58 hp / t
Maximální rychlost / couvání: 50 /-23 nově -20 km/h
Rychlost otáčení: 52,15 ° / s
Rychlost otáčení věže:41,72 ° / s nově 46,93 ° / s
Odpor terénu: 0,671 / 0,767 / 1,342
Dohled: 390 m nově 380 m
Dosah rádia: 730 m

Pancíř korby: 175/80/45 nově 140 /80/45
Pancíř věže: 230/110/60 nově 220 / 100 /60

Dělo: 100 mm D-46TK

Poškození: 360/360/460 nově 250 / 250 / 330
Penetrace: 252/310/50  nově 212 / 290 /50
Rychlost střelby: 6,73 nově 8,34
Průměrné poškození za minutu: 2 422 nově 2 086 (pro HE3095 nově 2 754 )
Doba nabíjení:8,92 s nově 7,19 s
Rozptyl na 100 m: 0,336
Čas zaměření: 2,21 s nově 2,11 s
Deprese / elevace: -5 ° / +20 °

Náboje: 50 ks nově 55 ks

Úsťová rychlost :1300 m / s / 850 m / s  nově 1150 m/s / 980 m/s

Posádka 4 osoby: velitel, řidič, střelec a nabíječ.

Rozptyl děla:

  • během otáčení věže: 0,10;
  • když je vozidlo v pohybu: 0,14 nově 0,18 ;
  • během otáčení vozidla: 0,14 nově 0,18 ;
  • během otáčení věže s maximální rychlostí: 4.17 nově 4,69 ;
  • při maximální rychlosti vozidla: 7,70 nově 9,90 ;
  • při maximální rychlosti otáčení vozidla: 7.30 nově 9,39 .

Hodnoty kamufláže:

  • Maskování stojícího vozidla: 16,587 / 3,284% (pro stojící vozidlo / pro stojící vozidlo po výstřelu)
  • Maskování vozidla v pohybu: 12,426 / 2,46% (pro jedoucí vozidlo / pro jedoucí vozidlo po výstřelu)
Zdroj:

DoktorKevina

Předražená sekretářka co zaskakuje na chvíli na HN. Zakládající člen stránky HeatNews.cz, vášnivý hráč WoT a jiných her.

0 0 votes
Article Rating
2 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments