Další nerf Rinoceronte – Supertest
Minule jsem říkal „Jdeme do finále“ – tak asi ne. Změny na italském Rinoceronte.
Minule jsem si myslel, že je to konec nerfování, opak je pravdou.
Kompletní statistiky jsou se 100% posádkou a bez vybavení.
Úroveň: HT-10, Itálie, standardní
Výdrž: 2150 2000
Výkon motoru: 770 hp
Hmotnost: 44,72 t
Maximální nosnost: 70,95 t nově 46,00t
Výkon na tunu: 17,22 hp/t
Maximální rychlost/couvání: 50 / -18 km/h nově 50/-12 km/h
Rychlost otáčení: 29,2° / s
Rychlost otáčení věže: 26,07 °/s
Odpor terénu: – / – / –
Dohled: 390 m
Dosah radia: 750 m
Pancíř korby: 135/75/40
Pancíř věže: 190/110/50
Dělo: 127 mm OTO Melara Gun
Poškození: 490/490/640
Penetrace: 268/310/127
Rychlost střelby: 4.17 nově 3,67
Průměrné poškození za minutu: 2 043 nově 1798
střel v zásobníku: 3 náboje.
Čas nabíjení mezi výstřely:3,0 s 4,0 s
Čas nabíjení na náboj: 19,6 / 16,6 / 14,4 s, 20,56 / 17,62 / 14,39 s nově 20,56 / 17,62 / 16,35 s
Plná doba nabíjení: 50,61 s (čas mezi vystřelením poslední střely v zásobníku a vložením nového zásobníku)
Přesnost na 100 m: 0,32
Čas zaměření:1,44 s 1,66 s nově 1,96 s
Deprese/elevace: – 10 ° / +15 °
Úsťová rychlost:
- APCR:
1 468 m / s1 452 m/s - HEAT:
1173 m / s1 061 m/s - HE:
732 m / s1 061 m/s
Náboje: 33 ks.
Rozměření pohledu:
- během otáčení věže:
0,100,14 - během vozidlo v pohybu:
0,180,22nově 0,24 - během otáčení vozidla:
0,180,22nově 0,24 - během otáčení věže s maximální rychlostí:
2.613,65 - při maximální rychlosti vozidla:
9,0011,00 - při maximální rychlosti otáčení vozidla:
5.266.42
Posádka pro 3 osoby: velitel, řidič a střelec.
Hodnota kamufláže:
- Maskování stojícího vozidla: 7,18 / 1,1% (pro stojící vozidlo / pro stojící vozidlo po výstřelu);
- Maskování vozidla v pohybu: 3,59 / 0,55% (pro jedoucí vozidlo / pro jedoucí vozidlo po výstřelu).