OznámeníWorld of Tanks

Rinoceronte – 2. iterace

Druhá iterace Rinoceronte přinesla zásadní změny.

Je to tak, italský nosorožec dostal zásadní nerf v rychlosti nabíjení, v přesnosti a několik drobných úprav.

Kompletní statistiky jsou se 100% posádkou a bez vybavení.

Úroveň: HT-10, Itálie, standardní
Výdrž: 2150
Výkon motoru: 770 hp
Hmotnost: 44,72 t
Maximální nosnost: 70,95 t
Výkon na tunu: 17,22 hp/t
Maximální rychlost/couvání: 50 / -18 km/h
Rychlost otáčení: 29,2° / s
Rychlost otáčení věže: 26,07 °/s
Odpor terénu: – / – / –
Dohled: 390 m
Dosah radia: 750 m

Pancíř korby: 135/75/40
Pancíř věže: 190/110/50

Dělo: 127 mm OTO Melara Gun

Poškození: 490/490/640
Penetrace: 268/310/127
Rychlost střelby: –
Průměrné poškození za minutu: 2 043
střel v zásobníku: 3 náboje.
Čas nabíjení mezi výstřely:3,0 s  nově 4,0 s
Čas nabíjení na náboj: 19,6 / 16,6 / 14,4 s  nově 20,56 / 17,62 / 14,39 s
Plná doba nabíjení: 50,61 s (čas mezi vystřelením poslední střely v zásobníku a vložením nového zásobníku)
Přesnost na 100 m: 0,32
Čas zaměření:1,44 s  nově 1,66 s
Deprese/elevace: – 10 ° / +15 °

Úsťová rychlost:

  • APCR: 1 468 m / s nově 1 452 m / s
  • HEAT: 1173 m / s  nově 1 061 m / s
  • HE: 732 m / s  nově 1 061 m / s

Náboje: 33 ks.

Rozměření pohledu:

  • během otáčení věže: 0,10   0,14 ;
  • během vozidlo v pohybu: 0,18   0,22 ;
  • během otáčení vozidla: 0,18  0,22 ;
  • během otáčení věže s maximální rychlostí: 2.61   3,65 ;
  • při maximální rychlosti vozidla: 9,00   11,00 ;
  • při maximální rychlosti otáčení vozidla: 5.26   6.42 .

Posádka pro 3 osoby: velitel, řidič a střelec.

Hodnota kamufláže:

  • Maskování stojícího vozidla: 7,18 / 1,1% (pro stojící vozidlo / pro stojící vozidlo po výstřelu);
  • Maskování vozidla v pohybu: 3,59 / 0,55% (pro jedoucí vozidlo / pro jedoucí vozidlo po výstřelu).

DoktorKevina

Předražená sekretářka co zaskakuje na chvíli na HN. Zakládající člen stránky HeatNews.cz, vášnivý hráč WoT a jiných her.

5 1 vote
Article Rating
6 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments