Další úpravy Němců!
Německé střední tanky jsou v “péči” vývojářů na SuperTestu
O plánovaném nerfu Leopard PTA už jsme informovali. Dnes o něm byly zveřejněny přesnější informace. Nějakých úprav se dočkala i E50, tentokrát v pozitivním smyslu.
Změny pro Leopard Prototyp A
Platí pro základní podvozek – Leopard Prototyp A1
Rozměření za jízdy zhoršeno z 0,18 (11,70 max) na 0,22 (14,30 max)
Rozměření při otáčení korby zhoršeno z 0,18 (7,32 max) na 0,22 (8,95 max)
Platí pro TOP podvozek – Leopard Prototyp A2
Rozměření za jízdy zhoršeno z 0,16 (10,40 max) na 0,2 (13,00 max)
Rozměření při otáčení korby zhoršeno z 0,16 (7,34 max) na 0,2 (9,18 max)
Platí pro druhou (TOP) věž – Porsche Standardpanzer s TOP dělem 10,5 cm L7A1
Doba doměření zhoršena z 1,82 na 1,92 s
Rozměření při otáčení věže zhoršeno z 0,1 (3,65 max) na 0,12 (4,38 max)
Změny pro E 50
– připomínám, že je to druhá iterace testů změn tohoto stroje, předchozí změny by měly zůstávat v platnosti.
Základní věž – E 50 Ausf. A – pancíř čela věže zlepšen z 120 na 185 mm.
TOP věž – E 50 Ausf. B – pancíř čela věže zlepšen z 185 na 215 mm.
TOP dělo 10,5 cm Kw.K. L / 52 Ausf. B – průbojnost na základní AP munici zlepšena z 220 na 230 mm
SuperTest je pořád jen SuperTest, pravda. Nic z toho nemusí vůbec projít do hry. Tím nás většinou utěšují, když se testuje něco, co se nám nelíbí. Myslím, že názor na to, jak moc je zpětná vazba braná vážně, si každý mohl vytvořit sám, obzvláště poslední dobou. Takže bych s nerfem tier 9 Leoparda spíš počítal. Stejně tak s buffem E50 a všech jejích “brášků” – ale tam je to pro mě zpráva hodně pozitivní a bránit se tomu určitě nebudu.