World of Tanks

CS-52 a CS-63 kompletnější parametry

Samozřejmě se údaje ještě mohou měnit, jedná se o supertest.

Kompletní charakteristika polského tier 8 premiového CS-52.

Výdrž: 1300 HP
Výkon motoru: 620 HP
Hmotnost: 36 575 t
Maximální zatížení: 38,0 t
Výkon na tunu: 16,95 HP/t
Maximální rychlost/rychlost couvání: 50/-20 km/h
Rychlost otáčení: 40,0 °/s
Rychlost otáčení věže: 44,80 °/s
Odpor pásů vůči terénu: 1,055/1,247/2,493 (lehký, střední, těžký)
Dohled: 380 m
Dosah signálu rádia: 525 m

Pancíř trupu: 80/75/45
Pancíř věže: 190/110/90

Dělo: 105 mm wz. 52

Poškození na výstřel: 320/320/420  dmg
Průbojnost: 208/252/53 mm/100m
Rychlost střelby: 5,995 ran za minutu
Průměrné poškození za minutu: 1 906,9  dmg/min
Čas nabíjení: 10,068 s
Rozptyl na 100 m: 0,345 m
Doba doměření: 2,21 s
Meze sklopení/zdvihu děla: – 6°/+17°

Počet nábojů: 35

Rychlost střely: 822 m/s (pravděpodobně základní munice)

Posádka čtyřčlenná: velitel, řidič, střelec, nabíječ

Rozměření děla
po výstřelu: 3,836
během otáčení věže: 0,115
za pohybu: 0,153
během otáčení vozidla: 0,153
během otáčení věže při maximální rychlosti: 4,95
při maximální rychlosti vozidla: 7,67
při maximální rychlosti otáčení vozidla: 6.14

Hodnota maskování:

kamufláž stojícího vozidla: 27,6%;
kamufláž za pohybu: 20,7%;
kamufláž stojícího vozidla po výstřelu: 5,77%;
kamufláž po výstřelu během jízdy: 4,33%.

Kompletní charakteristika polského tier 10 CS-63


Vlastnosti označené červeně * platí pro rychlý režim jízdy. Pro připomenutí – vozidlo má být poháněné plynovou turbínou s možností přepínání mezi “cestovní” a “rychlou” jízdou. Pro přepnutí musí vozidlo stát na místě a i samotné přepínání nějaký čas trvá. Bude se provádět klávesou X, stejně jako přepínání střeleckého a jízdního režimu u švédských stíhačů nebo kolových vozidel. Vyšší výkon negativně ovlivní vlastnosti děla, ale překvapivě nemá vliv na rychlost couvání ani na kamuflážní bonus.

Výdrž: 2 000 HP
Výkon motoru: 740 HP   (1 150 HP) *
Hmotnost: 40,85 t
Maximální zatížení: 42,50 t
Výkon na tunu: 18,12 HP/t
Maximální rychlost/rychlost couvání: 55 (70) */-15 km/h
Rychlost otáčení: 48,0 °/s
Rychlost otáčení věže: 52,10 °/s
Odpor pásů vůči terénu: 0,575/0,671/1,534  (lehký, střední, těžký)
Dohled: 400 m
Dosah signálu rádia: 730 m

Pancíř trupu: 80/50/40 mm
Pancíř věže: 260/60/40 mm

Dělo: 105 mm wz. 64

Poškození: 390/390/510 dmg
Průbojnost: 258/315/53 mm
Rychlost střelby: 7.361 ran za minutu
Průměrné poškození za minutu: 2 870,90 dmg/min
Čas přebití děla: 8,151 s
Rozptyl na 100 m: 0,345 m/100m
Čas doměření: 2,21 s (3,5 s) *
Meze sklopení/zdvihu děla: -8°/+20 °

Čas potřebný ke změně ze standardního na rychlý režim: 2,0 s

Počet nábojů: 50 ks

Rychlost střely: 1 241 m/s (pravděpodobně základní munice)

Posádka čtyřčlenná: velitel, řidič, střelec, nabíječ

Rozměření děla
po výstřelu: 2,877 (4,0) *
během otáčení věže: 0,058 (0,3) *
během pohybu vozidla: 0,115 (0,45) *
během otáčení vozidla: 0,115 (0,45) *
během otáčení věže při maximální rychlosti: 2,88
při maximální rychlosti vozidla: 6,33
při maximální rychlosti otáčení vozidla: 5.52

Hodnota maskování:
kamufláž stojícího vozidla: 28,0%
kamufláž za pohybu: 21,0%
kamufláž stojícího vozidla po výstřelu: 5,85%
kamufláž za pohybu po výstřelu: 4,39%

 

Zdroj:
5 2 votes
Article Rating
4 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments