Common TestOznámeníWorld of Tanks

Změny na mapách v 1.7.1

Novinkou, o které se prozatím příliš v aktualizaci 1.7.1 nemluví, jsou změny na mapách. Tato úprava hry je totiž naprosto upozaděná příchodem dvoudělových tanků.

O opravdové změny samotných map se v podstatě ani nejedná. Přesunuly se totiž pouze pozice základen a spawnů, a to ještě jen v herním režimu střetnutí. Bohužel nejsou k dispozici pohledy na základny v přesně identickém úhlu kamery, barevném filtru a rozlišení, berte tedy prosím obrázky jako ilustrační.

Největší a nejlépe viditelné změny jsou stran polohy neutrální základny na Ruinbergu. Posunula se výrazně západním směrem ke kraji mapy a neobsahuje tedy hromadu suti v severovýchodní části. Přímo v kruhu základny tedy není v nové verzi žádný z týmů ve výhodě. Jak je to s celkovým vyvážením mapy, už je téma mimo rozsah tohoto článku.

Na Himmelsdorfu byla přímo uprostřed základny přidána hromada suti a tím pádem i další možnost, jak se krýt. Vzhledem k množství míst, odkud jde z obou stran na základnu střílet nevím, zda to bude mít nějaký výraznější dopad na hru.

Náměstí na Ensku bylo dozdobeno transparenty nad vchodem do budovy a ulicí, a vlajkami. Pokud máte bystřejší oko a všimli jste si nějaké další změny, kterou jsem přehlédl, dejte prosím vědět v komentářích.

Úpravy základny na mapě Step jsem ani po delší době studování obou snímků nenašel. Posun základny, pokud tam vůbec nějaký je, bohužel nevidím. Ani žádnou jinou změnu. Moje pracovní teorie je, že byla opravena zóna, ve které hra počítá tank jako zabírající základnu tak, aby přesněji odpovídala vyznačení základny barevným kruhem. Několikrát jsem četl že v některých nastaveních grafiky tu tento problém byl, a hra neviděla tank v kruhu jako tank capující, ale to je opravdu jen domněnka. Pokud vypátráme, jak je to opravdu, článek aktualizujeme.

Poměrně výrazně se změnily spawny týmů, všeobecně se posouvají blíže k základnám. Na některých mapách jen o pár metrů, jinde vcelku výrazně. Například na Himmelsdorfu téměř o celý blok domů, což je vzhledem k velikosti mapy výrazná změna.

Úplnou novinkou je zavedení režimu střetnutí na mapě Útesy (Cliff). Základna je tu umístěna na nejexponovanějším místě, na návrší při nájezdu na kopec s majákem. Obsahuje tedy extrémní množství překážek a krytí a bez velké převahy v kontrolování mapy to vypadá, že bude velmi obtížné zabírání základny resetovat. To však soudím jen podle snímku minimapy, zahrát si na testserveru tento režim na této mapě se mi ještě nepoštěstilo. A získat obrázky z pohledu hráče jinou cestou prozatím také ne.

Zdroj:
0 0 votes
Article Rating
4 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments