OznámeníWorld of Tanks

M18 (90) – kompletní charakteristiky

Dnes jsme měli možnost se seznámit s novým vozidlem na Supertestu, jímž je M18 (90).

Informace o vozidle nám donesla naše CC Sstyx. Jiný náš Community contributor si místo toho uklízel v garáži a Marty_vole to není. Naši spoluhráči na Supertestu ale nelenili a máme tu úplné statistiky a první obrázek tanku z garáže. Dále máme kompletní porovnání tanku s jeho protivníkem z amerického výzkumného stromu, kterým je T25/2.

Úroveň: TD-7, USA, Prémiový

Výdrž: 800
Výkon motoru: 460 hp
Hmotnost: 19,54 t
Maximální nosnost: 22,00 t
Výkon na tunu: 23,54 HP / t
Maximální rychlost vpřed / rychlost couvání: 72 / -20 km / h
Rychlost otáčení : 35,46 ° / s Rychlost otáčení věže: 20,00 ° / s
Odpor terénu: – / – / –
Dohled: 370 m
Dosah signálu: 595 m

Pancéřování trupu:
12/12/12 Pancéřová věž: 76/31/127

Dělo: 90 mm AT Zbraň M3T

Poškození: 240/240/320
Průbojnost: 167/203/45
Rychlost střelby: 7,82
Průměrné poškození za minutu: 1 877
Doba nabíjení: 7,67 s
Rozměření po výstřelu při 100 m: 0,34
Doba zamíření: 1,63 s
Limity pro snížení / výškové zbraně: -10 ° / +17 °
Zásoba munice: 30 nábojů

Posádka 5:

Velitel, řidič, střelec, radista, nabíječ.

Hodnota maskování:
  • Maskování stojícího vozidla: 20,18 / 5,04% (pro stojící vozidlo / po výstřelu);
  • Maskování pohybujícího se vozidla: 12,08 / 3,02% (pro pohybující se vozidlo / po výstřelu).
Ikona tanku

 

 

 

Náhled z garáže

Celkem jsem zvědavý, jak M18 (90) nakonec dopadne. Za mne mohu říct, že je to tak trochu prémium tank ze staré školy. Někdy je v něčem horší, než jeho soukmenovec v tech. stromu, ale je v něčem maličko lepší. Zde je to horší dělo, proti lepší mobilitě a maskování.



Musím se přiznat, že ten dovětek o CC jsem si dnes nějak nemohl odpustit. Pokud se to někoho dotklo, omlouvám se.

Zdroj:

DoktorKevina

Předražená sekretářka co zaskakuje na chvíli na HN. Zakládající člen stránky HeatNews.cz, vášnivý hráč WoT a jiných her.

0 0 votes
Article Rating
3 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments