WoT: Přehrávač záznamů ve hře
Ve hře se objeví přehrávač záznamů.
Vzpomínáte si na rok 2019 (ano, před šesti lety), kdy WG hovořilo v rámci otázek a odpovědí pro vývojáře o této funkci. Tehdy se mnoho funkcí teprve začínalo vyvíjet, například KillCam. A nyní konečně přišel čas na Server Replays.
Funkce je v podstatě hotová, zbývá už jen hromadné testování na živých serverech. Soubor týkající se serverových přehrávání je v herním klientovi již delší dobu a pravděpodobně se dříve používal k internímu testování. S aktualizací 1.28 přidalo WoT funkci a textové popisy, které částečně odhalují, jak bude fungovat. Ačkoli tato funkce bude vývojářům k dispozici až ve verzi 1.28, její plné vydání je blízko!
V pravém horním rohu se objeví záložka „REPLAYS“.
Z interních textů WG:
- Nejlepší přehrávání
- Obsahuje informace o nejlepších replayích všech hráčů WoT.
- Moje přehrávání
- Obsahuje informace o vašich osobních nejlepších replayích.
- Najít přehrávání
- V této části můžete vyhledávat replaye podle určitých parametrů.
- Umělá inteligence našla hledaný replay. Užijte si sledování.
- Zobrazí pouze opakování bitev odehraných v hlavním vysílacím čase.
- Upravte filtr opakování podle typu vozidla, úrovně, národa atd.
Pro větší pohodlí bude k dispozici celá řada filtrů.
// Jak je vidět z popisu, WG použilo umělou inteligenci. Přesné detaily však zůstávají nejasné.
Podvodníci, pozor!
Tato interní funkce WG je velmi výkonná a rozsáhlá – umožní nejen přezkoumání jakéhokoli konkrétního replaye, ale také řešení sporů pracovníky podpory. Přidá také zábavné funkce ve speciálních herních režimech, turnajích a Onslaught.
Bude také fascinující sledovat, jak WG zapracuje na replayích. Jedná se o extrémně komplexní funkci zahrnující databáze a další backendové systémy. Nejde jen o přepracování starých tanků nebo úpravu map z Recon Mission.