WoT 1.23 a změny tanků
WG udělalo změny tanků k nové aktualizaci. Chcete vědět, o které jde? Tak čtěte dál, protože v článku najdete odpověď.
A taky že nám WG pěkně naložilo, máme tu hned čtyři tanky, z toho tři po nerfu. Máme tu jeden německý, jeden japonský a dva sovětské tanky, tak hurá na ně.
Pz.Kpfw. Tiger-Maus 120T
Úroveň: HT-9, Německo, propagační
Výdrž: 1 950 HP
Výkon motoru: 1200 hp
Hmotnost: 120 t
Poměr výkon/hmotnost: 10 hp/t
Maximální rychlost vpřed/vzad: 32 / –16 –15 km / h
Rychlost otáčení podvozku: 29,2°/s
Rychlost otáčení věže: 20,86°/s
Dohled: 400 m
Dosah rádia: 720 m
Pancíř podvozku: 200/120/120 100 mm (*)
Pancíř věže: 300/150/140 mm
Kanon: 128mm_KwK_L55_TM
Poškození: 530/530/670 HP
Průbojnost: 246/311/65 mm
Rychlost palby: 4,04 3,91
Průměrné poškození za minutu: 2141 2072 HP
Doba nabití: 14,86 15,34 s
Rozptyl na 100 m: 0,35 0,37
Čas zaměření: 2,3 s
Deprese/elevace: -7/+23 °
Rozptyl za jízdy se zvedl z 0,18/0,18 do 0,22/0,22
*Různé nerfy pancéřování korby
- více skloněná část čelního pancíře korby 200 -> 140 mm
- spodní přední pancíř podvozku 145 -> 140 mm
- a boční pancíř byl odstraněn
Změna pancíře věže – nyní postupně slábne směrem k okrajům věže, podobně jako jiné německé supertěžké tanky s Maus věží. Přední část věže WG mírně oslabilo.
Pancíř kopule – nyní slabší na okrajích
Změna pásového pancíře 25 -> 40 mm
Zvýšení hodnoty kamufláže od 2,77 -> 2,91
Type 63
Úroveň: HT-8, Japonsko, premium
Výdrž: 1400 HP
Výkon motoru: 800 hp
Váha: 51,95 t
Poměr výkon/hmotnost: 15,4 hp/t
Maximální rychlost vpřed/vzad: 35/– 12 km/h
Otáčení podvozku: 29,2 °/s
Rotace věže: 26,07°/s
Dohled: 380 m
Dosah rádia: 750 m
Pancíř podvozku: 80/55/40 mm
Pancíř věže: 175/120/50 mm
Poškození: 320/320/400 HP
Penetrace: 230/290/60 mm
Rychlost střelby: 6,25 5,61
Průměrné poškození za minutu: 2 000 1 794,39 HP
Doba nabití: 9,6 10,70 s
Chlazení děla: 12,30 s
Rozptyl na 100 m: 0,36/0,27 – s vychlazeným dělem
Zaměřovací čas: 2,59 s
Deprese/elevace: -10/+5 °
Rozptyl při otáčení věže 0,12 -> 0,08
Posádka je čtyřčlenná: velitel, střelec, řidič – mechanik, radista
Object 752
Úroveň: HT-9, SSSR, speciál
Síla: 1750
Výkon motoru: 580 HP
Hmotnost: 45,4 t
Maximální zatížení: 47,50 t
Výkon na tunu: 12,8 HP / t
Maximální rychlost / Rychlost vzad: 35 / – 12 km/h
Rychlost pojezdu: 31,29 °/s
Rychlost otáčení věže: 23,99 °/s
Dosah výhledu: 380 m
Dosah signálu: 850 m
Pancíř korby: 195/140/80 mm
Pancíř věže: 330/150/120 mm
Kanon: 122 mm M-62T2
Poškození: 390/390/530 HP
Průraznost: 240/310/68 mm
Rychlost střelby: 4,62 4,02
Průměrné poškození za minutu: 1 800 1 568,68 HP
Počet nábojů v zásobníku: 3 ks
Doba nabíjení mezi výstřely: 3,2 s
Doba plného nabití: 32,6 38,35 s
Rozptyl na 100 m: 0,4
Čas zaměření: 3,26 s
Deprese/elevace: -8 °/+11,7 °
Čtyřčlenná posádka: velitel, řidič-mechanik, střelec a nabíječ.
Rozptyl:
- po výstřelu: 4;
- při otáčení věže: 0,11;
- za pohybu vozidla: 0,24 (8,4);
- při otáčení: 0,24;
Hodnota maskování:
- Tank v klidu: 7,41/1,33 % (u stojícího vozidla/u stojícího vozidla po výstřelu);
- za pohybu: 3,71/0,67 % (u jedoucího vozidla/u jedoucího vozidla po výstřelu).
Object 590
Charakteristika pro 100% vycvičenou posádku:
Síla: 1 800 HP
Výkon motoru: 700 hp
Hmotnost: 40,1 t
Maximální zatížení: 42,0 t
Výkon na tunu: 17,46 hp / t
Maximální rychlost vpřed/vzad: 52/– 20 km/h
Rychlost otáčení korby: 45,89 °/s
Rychlost otáčení věže: 41,72 °/s
Dohled: 380 m
Dosah signálu: 850 m
Pancíř trupu: 110/85/45 mm
Pancíř věže: 200/130/100 mm
Kanon: 100 mm D-54TA
Poškození: 320/320/420 HP
Průbojnost: 225/268/50 mm
Rychlost střelby: 7,21
Průměrné poškození za minutu: 2 307 HP
Průměrné poškození za minutu s HE granátem: 3 028 HP
Střely v zásobníku: 3
Doba přebíjení mezi výstřely: 4,30 s
Přebití mezi náboji: 8,32/14,68/18,60 s
Doba plného nabití: 41,60 s
Rozptyl na 100 m: 0,41 0,38
Čas zaměření: 3,03 s
Deprese/elevace: -5 °/+23 °
Tříčlenná posádka: velitel, řidič-mechanik a střelec.
Ufff, víme, že je toho dost, ale taky vidíme, že WG se očividně nenudí. Takže jsme rovnou dostali takovou nálož. Co si o změnách myslíte, vítáte je nebo vám nejsou úplně po chuti? Názor můžete vyjádřit v komentářích a zatím ahoj.