Změny a vylepšení ve verzi 1.16.
Za chvíli má vyjít oficiálně patch 1.16, přesněji pro náš EU region 2. března. Tento patch má přinést poměrně dost novinek, tak si představíme jejich známý seznam. Pokud byste ale byli nedočkaví, můžete si tuto verzi vyzkoušet zatím na Common testu.
Hlavní změnou v tomto patchi byla úprava vizuálních a zvukových efektů střelby, zásahy, nabíjení pro stejné typy děl, přičemž parametry nebyly změněny. Zkráceně střelba bude vypadat a znít líp a děla stejných ráží konečně budou znít stejně.
Změny map
Erlenberg
WG vyřadilo v režimu střetnutí tuto mapu z důvodu vysoké nevyváženosti stran a úpravě režimů, aby se vyrovnal skill, chcete-li schopnosti teamů, což snad pomůže, i když nejspíš sami dobře víte, jak (ne)funguje balance ve WoT. Nově bude možné hrát na čtverci E5. Na čtverci F6 odstranili část budovy za účelem větší interakce mezi teamy, takže máme další místo na přestřelování navíc. Na náměstí v čtverci E7 ještě upravili model domu, aby se minimalizovala střelba na projížděcí tanky. Byla odstraněna možnost střílet skrz okno ve čtverci D5.
Siegfriedova linie
Změnilo se vyvážení v režimu Útok a Standartní bitva, aby se vyrovnal skill teamů. Přidali bunkr na čtverec H6 pro lepší kontrolu pole a průjezdu městem, takže další potencionálně otravná pozice. Navíc změnili terén ve čtverci G6 pro lepší přístup. Do čtverce F6 přidali hromadu borčusu – tedy suti -, která kryje vozidla šplhající do kopce. Průjezd zříceninou v čtverci F5 na náměstí je nyní pohodlnější. Mapa dostala i lepší obranné pozice ve městě na čtverci F7 pro nižší team. Padlo několik stromů ve čtverci C6, protože umožnovaly střelbu z krytu na nižší team. Změnil se vjezd do města na náměstí na čtverci F5 tak, aby poskytoval kryt pro nižší základnu. Spawn v režimu útoku – útočící team může lépe kontrolovat mapu a základnu posunuli blíž k útočícímu teamu a znemožnili vstup do čtverců E5, F7, D7 a D0.
Město duchů
Opět změny vyvážení v režimu Útok a Standartní bitva, aby se vyrovnal skill teamů. Základna přesunuta blíž k městu ve čtvercích E7 a F7. Upraven tvar budovy a zasypaná jáma ve čtvercích E6 a F6. Ve čtverci E6 nám zamezili hrát v nehratelné oblasti.
Redshire
Mapa nově dostupná v modu Útok. Znemožněna možnost vstoupit do nehratelné oblasti v čtverci F9, B0 a v čtvercích B8, B9 a K9.
Step
Tato mapa podporuje režim Útok a sebrali nám možnost hrát na nehratelných pozicích ve čtvercích K9 a C0.
Hodnocené bitvy
Dostali jsme vylepšenou obrazovku ohledně výběru vybavení.
Battlepass
Změnili nám systém postupu v BP – kapitoly můžeme dokončit v libovolném pořadí, což znamená, že jednu kapitolu pozastavíme, přeskočíme na jinou a k předchozí se můžeme vrátit.
Odměny za dokončení fází Battle Pass budou uděleny pouze po výběru kapitoly. Po dokončení jedné kapitoly vyberte další.
Battlepassové body můžeme získat i bez předcházejícího výběru kapitoly a později je můžeme do postupu vybrané kapitoly investovat.
Přidali nám nové unikátní členy posádky, 2D styly, nálepky a progresivní styly.
Když dokončíme 3 kapitoly BP, odemkneme novou herní část obchodu, kde si zakoupíme různé předměty za battlepass body a nyní získáme body i po dokončení všech kapitol BP.
Obrazovku výběru odměn vylepšili a proces přijímání odměn dále zjednodušili.
Sekce „Položky za žetony“ v herním obchodě byla aktualizována.
Změny technických parametrů následujících tanků
SSSR:
T-44-100 který má v RU regionu více verzí, protože je poskytován jako bonus pro plátce některých komunikačních služeb (R/U/B/K/M) má nyní sjednocený název – T-44-100 (I). Tento název dříve platil jen pro předplatitele tarifu „Igrovoj“. Byly sjednoceny všechny technické vlastnosti a všechny statistiky úspěchů, odměn, a vybavení, posádky a položky přizpůsobení se uložily a přenesly na nové vozidlo.
Pro supertestery přidali nově tank K-2.
Československo:
Pro vlastence – do souborů hry přidali vozidlo ShPTK-TVP 100 – což je náznak budoucí ČS TD linie.
Známé potíže a problémy:
Někdy je pořadí událostí v protokolu nesprávné a stromy propadávají skrz texturu. Po úspěšném splnění 14. mise Spojenec v kampani na Chimeru se po bitvě nezobrazí ikona úspěšně splněné mise. Na obrazovce výsledků bitvy chybí položka pro poslední splněnou misi v sérii. Při střelbě na více než 500m se efekt výstřelu zobrazí vedle vozidla. Po použití experimentální optiky se dohled zaokrouhluje dolů, což muselo velmi potěšit hráče. Při stisknutí klávesy N ve velkých bitvách se nezobrazují podmínky misí. Během použití rozkazu ,,Jedu na pozici“ se značka rozkazu neukázala v chatu. Žádné zvukové upozornění po zasáhnutí nepřátelského tanku a dokonce ani po jeho zníčení. V některých případech převrácená vozidla dostávala pokutu za dezerci před skončením bitvy. Při vysokém nastavení grafiky klesala snímková frekvence, když jste namířili na keř či jste byli v odstřelovacím režimu. Ikona výbuchu munice se zobrazuje nad tankem i mimo dosah vykreslování.
Opravené chyby a vylepšení:
Průšvih, kdy střela poškodila moduly či členy posádky, přičemž ignorovala pancíř, se už nebude opakovat. Do obrazovky s nápovědou přidali informaci, že nemůžeme obnovit nulové perky. Také opravili chybu, kdy se někdy neukazovala obrazovka s odměnami po splnění Instruktážních misí, a kdy při změně věže tanku docházelo k pádu herního klienta. Zmizely i další chyby – při nízkém rozlišení obrazovky se v technickém stromě ukazovaly informace pro schémata a nezobrazovaly se bonusy směrnic v porovnání. Taktéž opravili zobrazení pásů pro M-II-Y a Progetto CC55 mod. 54.
Ojedinělý pád herního klienta po otevření obecného chatu či klanu byl opraven. Na obrazovce výsledků bitvy se nyní ukazuje bonus za prémiový účet, pokud jste ho získali po bitvě. Do popisu čestné medaile Sinajský lev přidali Objekt 268 v5. Opravili chybu nesprávného zobrazování znaků mistrovství (Marks of Excellence) u 3D stylu Ryolit, dále i to, kdy se místo ikony spotu ve výsledcích bitvy ukazovala ikona radisty a taky to, kdy ve speciálních bitvách panel munice a spotřebních doplňků zůstal po zrušení připravenosti uzamknutý.
Na závěr bych chtěl poděkovat za pomoc při psaní článku, Soowa_Rozarka, jejíž rukopis jste asi během čtení poznali. Co si myslíte o těchto změnách v patchi 1.16? Nebojte se nám svůj názor sdělit do komentářů.