Co nás letos čeká v Mirny-13: Hope
V tomto článku si shrneme a zestručníme velkou kupu informací od WG, info z jejich článků „Mirny-13: Hope“ berte prosím s rezervou.
Úrovně obtížnosti
budou tři obtížnosti: nízká, střední a vysoká. Úroveň ovlivňuje počet získaných kreditů, dešifrovacích klíčů, sílu protivníků a také ovlivňuje počet potřebného miria na naplnění Magnuse. Úrovně se odemykají postupně a za dohrání předešlé obtížnosti. V první obtížnosti nejde s Nesmrtelným bojovat, lze před ním jen utíkat.
Teleportace fázemi a anomálie
Za ničení nepřátel získáváte Mirium, to padá individuálně pro každého hráče, takže svoje můžete sebrat jen vy a nikdo jiný – pokud žijete. Když se dostanete do aury Nesmrtelného – červená oblast kolem něj -, vysaje vám všechno Mirium a poté i HP. Po sebrání Miria máte za úkol ho dopravit do Magnusu, abyste se mohli přemístit do další fáze.
Co vás čeká, nestihnete-li to?
Pokud ho nestihnete dodat včas a seskupit se kolem, vaše vozidlo bude zničeno. To naštěstí není úplný konec, objevíte se v další fázi, ovšem s polovinou HP, bez anomálii a miria. S každou další fází je hra nebezpečnější, ale za to budou vyšší odměny ve formě kreditů, taktéž dostanete určitou anomálii, která zlepší váš tank, přenáší se do dalších fází, ale ne v případě, pokud umřete.
Kulomet +15 % k rychlosti nabíjení
Upíří kousnutí Při probití nepřátelských vozidel krade body výdrže a obnovuje 20 % z uděleného poškození
Munice i opravy vozidla jsou zdarma, ale podle vašeho výkonu budete dostávat kredity. Všechny obtížnosti mají pevně stanovené množství kreditů.
Odhalte tajemství Nesmrtelného
Celý příběh je zachycen na 8 cívkách v podobě videí, jež půjdou získat během hraní, ale na jejich přečtení budete potřebovat dešifrovací klíče, které půjdou získat hraním nebo koupí za skutečné peníze. Za dešifrování cívek půjde získat odměna v podobě obtisků, osobní zálohy, čtyři jedinečné členy posádky se 100% vycvičenou nultou specializací „Bratři ve zbrani“ a mnoho dalších cen.
Za odemčení všech cívek je hlavní odměna King Tiger C s unikátním 3D stylem. A ke King Tigerovi se můžete prokousat za pomoci 170 klíčů.
Pozor! Dešifrovací klíče budou po skončení akce 11. listopadu v 08:00 CET (UTC+1) odstraněny.
Temné 3D styly, strašidelné obtisky a mnoho dalšího!
Letos budou k nabídce za goldy tři 3D styly – na tanky IS-7, Leopard 1 a Manticore – každý za cenu 4 500 goldů
Za dešifrování všech cívek získáte exkluzivní odznak. Pokud dokážete Nesmrtelného porazit, budete odměněni honosnou medailí. Za jeho porážku na střední a vysoké úrovni obtížnosti jsou udělovány odlišné medaile, využijte tak tuto příležitost k získání obou dvou.
Minimapa
S každou fází bude mapa jiná a budete čelit novým nepřátelům, kteří budou silnější a budou se objevovat na různých místech, pro lepší přehled doporučuju interaktivní obrázek ve WG článku o Mirny 13:Hope.
Speciální vozidla
Letos budeme jezdit se stroji:
IS-3 II
AMX 13 90
Centurion 7/1
S těmito vozidly můžeme hrát po splnění postupu a dešifrování cívek:
T-49
Progetto 66
T-54
Samozřejmě (protože WG) si můžete koupit balíček za goldy obsahující premium účet a hrát s nimi hned.
O tom, v jakých vozidlech budeme jezdit, byl můj předešlý článek a kupodivu jsem měl pravdu.
Spotřební doplňky
Abyste byli efektivnější, využívejte zálohy -pro team i jen pro vás-, před začátkem hry si můžete vybrat ze 7 záloh krom turba, to je výchozí.
Všichni hráči mají taky od začátku schopnost Fénix – vaše vozidlo je automaticky aktivováno v další fázi a objeví se s 50% hp.)
Myslete taky, co berete za tank a váš herní styl, když vybíráte spotřební doplňky.
Bojové mise v rámci akce
V rámci akce bude k dispozici denní mise, která uděluje jeden dešifrovací klíč. Můžete ji dokončit jedenkrát v každém ze šesti vozidel pro tuto akci a získat tak celkem šest klíčů.
Soupeři s umělou inteligencí
Každý nepřátel bude na vaši přítomnost reagovat jinak a taky se jinak chovat v každé fázi, je proto nutné, abyste nepřítele znali.
Objekt 017-F s kódovým označením „Ježek“
Černé kulovité samohybné objekty, podobně jako námořní miny vybavené ostny. Vyznačují se nestabilním chováním a mohou útočit ve skupinách i samostatně. Nejsou vyzbrojené, ale při nárazu do vozidel vybuchují. Pohybují se vysokou rychlostí a snadno mění směr. Relativně inteligentní chování těchto černých koulí naznačuje, že je něco ovládá.
V případě odhalení doporučujeme zahájit palbu všemi dostupnými prostředky. Tyto objekty nejsou obrněné, a proto jsou mimořádně zranitelné.
Objekt 017-F bis s kódovým označením „Alfa ježek“
Velký samohybný kulovitý objekt. Základními parametry a chováním se podobá běžným Ježkům. Uděluje vyšší poškození. Po zničení se rozpadne na několik Ježků.
V případě odhalení doporučujeme, aby se na jeho zničení zaměřila celá jednotka.
Objekt 008-R s kódovým označením „Králík“
Lehká bojová vozidla se stopami anomálního efektu. Nezapojují se do boje a raději ustoupí, pokud je to možné. Pravděpodobně plní funkci průzkumníků. Při pohybu za sebou zanechávají ohnivou stopu – pravděpodobně trpí závadami palivového či mazacího systému. Všechny pokusy o ukořistění fungujícího stroje selhaly – žádná z jednotek pověřená jeho zajetím se nevrátila. Předpokládáme, že tyto stroje jsou lehce obrněné a mají vysokou obratnost.
Objekt 0019-S s kódovým označením „Temný“
Střední a těžké tanky. V boji útočí ve skupinách – čím více jich je, tím agresivněji si počínají. Využívají poměrně primitivní taktiku, kterou lze v boji předvídat. Hrozbu představují tehdy, když jednají pod vedením velitelského vozidla neznámého typu.
Objekt 0009-H s kódovým označením „Lovec“
Extrémně nebezpečné nepřátelské bojové vozidlo, které vyniká svou velikostí a úžasnou odolností. Je dobře chráněné a má jen několik málo zranitelných poškoditelných míst.
Setkali jsme se s případy, kdy Lovci jednali ve skupinách po třech. Extrémně vytrvalý – pronásleduje svůj cíl, dokud není zničen.
Objekt 0010-M s kódovým označením „Komár“
Nepohyblivý, ale smrtící kolos až po věž zahrabaný do země. Komáři okamžitě napadají pohyblivé cíle v dohledu a pomocí svých neuvěřitelně přesných a výkonných děl udělují devastující poškození. Útok na tyto ničivé stroje se doporučuje vést z boku či zezadu, a to s maximální obezřetností.
Objekt 000-I s kódovým označením „Nesmrtelný“
Jen málo průzkumníků přežilo střetnutí s tímto… tankem? Jejich příběhy jsou nejasné a občas si protiřečí. Někteří říkají, že velikost tohoto vozidla si v ničem nezadá se čtyřpatrovou budovou, zatímco jiní hlásí, že ho halí rudý opar bránící v určení jeho velikosti. Někteří prohlašují, že tento tank má dvě děla.
Nesmrtelný má těžké pancéřování, které se dosud nikomu nepodařilo probít. Jeho děla udělují ohromné poškození – korby tanků, které se mu postavily, byly zničeny k nepoznání. Podle nepotvrzených informací se však vědcům podařilo najít potenciální slabé místo Nesmrtelného.
Speciální halloweenský balíček
Hráči, kteří si vyzvednou Prime gaming balíček ,,Opravdový děs“, dostanou 10 dešifrovacích klíčů. Dále obsahuje obtisky na téma Mirny 13 :Hope a unikátní 2D styl
Důležité: pokud si balíček koupíte a přihlásíte se do hry po skončení akce, klíče nedostanete – balíček je dostupný od 28. října do 25. listopadu
Děsivé streamy, ďábelské dropy a hrůzu nahánějící komunitní aktivity
Jako u každé akce jsou dostupné streamy tvůrců obsahu, kde můžete získat dropy.
Jak bojovat a porazit Nesmrtelného
V nízké obtížnosti nejde porazit, jedině před ním můžete utíkat, ve střední i vysoké už s ním můžete bojovat a slavně ho porazit.
Střílejme na Nesmrtelného, můžeme ho poškodit jen střelbou do těchto ploch:
Fáze
Souboj s ním bude mít dvě fáze, bude dostupný ve 4. fázi střední a vysoké úrovně. Poté, co v první Nesmrtelnému uberete 9 tisíc HP, tak se na okamžik stáhne a za chvíli znovu objeví, to již bude druhá fáze. (Všichni, co zemřeli během první fáze, se ve druhé vrátí a budou mít ještě jednu šanci). WG nezmínilo, kolik HP bude mít Nesmrtelný v druhé fázi, ale můj osobní odhad je stejných 9 tisíc.
Bojový prostor pro ,,Boss fight“
S Nesmrtelným půjde bojovat jen na určité části mapy označené hranicí.
Výbušné granáty
Jak se praví v článku: ,,Nesmrtelný má slabá místa, která musíte zasáhnout. To nejlépe provedete pomocí výbušných granátů, které můžete sbírat v podobě bílých koulí objevujících se po zničení nepřítele“.
Známé problémy:
Počítače se staršími či slabšími graf. kartami nebo procesory se mohou setkat s nestabilitou a nízkým výkonem hry (i poklesy FPS). Při spuštění režimu s nízkým rozlišením obrazovky se taky lze setkat s několika závadami uživatelského rozhraní. Sem tam můžete na začátku bitvy narazit na zamrzání hry či pády FPS. Během objevování botů se lze potkat se zamrzáním hry.
„Mirny: Naděje“ podporuje replaye. Ovšem při jejich přehrávání může klient padat a mohou přijít chyby v zobrazení rozhraní. Posunout nebo vrátit se v replayi nemůžete.
Dost dobře je možné, že budete ve frontě v první den dlouho čekat. Bude-li to možné, zvažte možnost zahrát si nějaké náhodné bitvy.
Režim nepodporuje anonymizér.
V garáži, četě ani týmovém panelu akce neuvidíte aktivaci hlasové komunikace.
Počet dešifrovacích klíčů ve výsledcích bitvy nezahrnuje klíče za denní mise, celkový počet najdete v panelu s odměnami.
Ve vzácných případech se může v oblasti výskytu botů v aktivované oblasti objevit nepřátelské vozidlo pod hráčovým.
Sólo hráči mohou narazit na oznámení o nově vytvořené dynamické četě.
Někdy mohou boti postoupit do další fáze.
Připsání stylu (v centru oznámení) může dorazit při přípisu vozidel akce.