Nikdo není dokonalý…
Ani naše milovaná hra
Vyrojilo se pár drobných chybiček. Sesbíral jsem je a zkusil vypátrat, jak jsou na tom vývojáři s jejich řešením. Všechny by měly být nahlášené k opravě. Pokud se s nimi setkáte, přesto můžete pořídit dokumentaci a informovat herní podporu s podrobnostmi kdy, kde a za jakých okolností chyba nastala. Je možné, že tím poskytnete vývojářům důležitou stopu a urychlíte řešení problémů.
Objevily se problémy se vstupem do bitvy. Server sice bitvu spustí, hráče do týmu přiřadí, hra jej ale místo do hry hodí do garáže. V náhodných bitvách tím skončí „s nulou“ a utrpí jen jeho statistiky, o něco horší je to v eventu „Návrat WaffenTragera“, kde někteří hráči přišli o vstupní klíč. Jelikož se může jednat o ztrátu placeného obsahu, obrátit se v takovém případě na podporu je myslím na místě. Otázkou je bohužel dokazování…. Další chybou je, že nemusíte dostat po bitvě odměny, nebo se vám hra nemusí započítat do misí. Na obrazovce s odměnami se vám může zobrazit jen prázdná nástěnka. Pokud při odpočtu odejde některý člen „psí smečky“ ze hry, může se stát, že server bitvu automaticky ukončí ještě před začátkem, a to vítězstvím inženýra. Oprava těchto chyb dostala prioritu a chybky by měly být opravené ve včerejší rychlé mikroaktualizaci.
Ve WT režimu je zaznamenáno chybiček více. Patrně nejzávažnější chybička je okamžik, kdy hra teleportuje WaffenTrägera do nějakého objektu, například do některého domu. Hráč WT odtud nemůže vyjet, ale na druhou stranu není možné jej skrz textury ani zničit a automaticky tedy vyhrává. Opravování těchto bugů je složité, údajně se těžko simulují okolnosti, za kterých chyba nastala, a tím se obtížně hledá, v čem vlastně spočívá. Je tedy pravděpodobné, že tyto chyby s námi zůstanou do konce eventu bez opravení.
V originální verzi článků před eventem bylo psáno, že pokud vám jako odměna padne nějaký tank, který máte V ZÁZNAMECH, VE STATISTIKÁCH, změní se odměna na jiný stroj. Realita je ale jiná a započítávají se pouze vozidla, která máte aktuálně v garáži. Podle článku se měla započítávat i vozidla, která jste někdy měli, odehráli s nimi minimálně jednu bitvu a následně je prodali, a také stroje, které jste získali na krátkodobou zápůjčku. Je tedy možné získat tank, který hráč opravdu nechce. Tato chyba údajně nebyla vyhodnocena jako chyba hry, ale jako nepřesná definice v článku, a je v tomto seznamu výjimkou, protože se nebude řešit. Pokud chcete získání nechtěného tanku, který jste kdysi měli a prodali, zabránit, musíte jej za kredity koupit na dobu trvání eventu zpět do garáže (pokud je to možné) a po skončení akce jej znovu prodat. Lepší řešení není k dispozici.
Různé chyby byly objeveny v souvislosti s Vybavením 2.0. Některé jsou naštěstí jen grafické, kdy se u některých kusů vybavení a jejich kombinací chybně zobrazují některé údaje, ale vybavení v bitvě funguje tak, jak má. Zákeřnost této chyby spočívá v tom, že hráči takové vybavení díky chybně zobrazeným údajům považují za více nebo naopak méně atraktivní, očekávají od něj větší nebo naopak menší efekt v bitvě než doopravdy přináší.
Horší jsou faktické bugy, které se v bitvě projevují. Kalení například nesnižuje poškození pádem a rozložení modulů nesnižuje šanci na výbuch bedny s municí. O těchto chybách vývojáři ví, ale v blízké budoucnosti se neplánuje jejich oprava. Pravděpodobně kvůli vytíženosti týmu, který musí pracovat na jiných věcech. Jiný zdroj z WG dokonce tyto chyby popírá, a tvrdí, že vše je v pořádku, jen situace v bitvě byla taková, že vybavení ani fungovat nemělo. Není to tedy chyba, ale funkce.
Pokud se setkáte s nějakou další chybkou, neváhejte ji hlásit. Závěrem vám popřeju, aby se vás bugy dotkly co nejméně, ideálně abyste se s nimi nesetkali vůbec.