Vysoký ping – důvody a vysvětlení WG – strojový překlad
WG vydalo článek s vysvětlením, proč došlo ke zvýšení pingu po aktualizaci.Bohužel v angličtině a s poznámkou:
Poznámka:
Bohužel nebylo možné včas zajistit překlady tohoto článku. Přesto jsme se s vámi o toto oznámení chtěli podělit, jak rychle to jen bylo možné. Prozatím se proto můžete podívat na anglickou verzi, zatímco usilovně pracujeme na vydání tohoto článku ve vámi preferovaném jazyce.
Pro neangličtináře přinášíme strojový překlad bez jakýchkoli úprav, berte text jen jako informativní.
Velitelé!
Po vydání aktualizace 1.14 jste si mohli všimnout zvýšené hodnoty pingu v herním klientovi během bitvy.
Proč k tomu došlo? S vydáním aktualizace 1.14 jsme provedli technickou údržbu zaměřenou na zlepšení kvality hry. Současně byl do systému výpočtu pingu kromě síťových zpoždění přidán další čas na zpracování serveru (tento čas nebyl dříve zohledněn). V důsledku údržby zůstala skutečná kvalita připojení pro hráče stejná nebo se zlepšila, ale nové hodnoty pingu mohly způsobit zmatek.
Co bude následovat?
Hráči jsou zvyklí určovat kvalitu připojení podle již zavedených rozsahů pingu a my chceme zachovat komfort, na který jsou zvyklí. Proto v příští aktualizaci serveru vrátíme vizuální zobrazení pingu k předchozímu systému a zároveň zachováme nové optimalizační mechanismy.
Omlouváme se za dočasné nepříjemnosti.
Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)