Velký rebalancWorld of Tanks

Čínské MT na supertestu

Celý čínský strom středních tanků čeká rebalanc.

Po loňské úpravě tieru VIII, IX a X, zde máme úpravy celého stromu. Je evidentní, že ani poslední úprava top tanků ve stromu nepomohla oblibě a jdou znovu na super test. A nevyhne se ani prémiovým vozidlům, Typ 59 a jeho zlatá varianta dostane buff.

Type 59 a Type 59G:

  • Rozptyl: z 0,39 na 0,35
  • Doba nabíjení: z 8,4 na 7,9 s
  • Poškození za minutu: z 1 785 to 1 898
  • Maximální rychlost: z 56 na 60 km/h

121:

  • Čas zaměření: z 2,7 na 2,5 s
  • Rozptyl při rotaci věže: z 0,12 na 0,1

WZ-120:

  • Dělo 122 mm 60-122T:
    • Čas zaměření: z 3,4 na 2,7 s
    • Rozptyl při rotaci věže: z 0,14 na 0,12
  • Rozptyl za pohybu a při otáčení korby:
    • Podvozek WZ-120 z 0,18 na 0,16
    • Podvozek WZ-120 model 3 z 0,16 na 0,14

T-34-2:

  • Dělo 122 mm 371-122JTX:
    • Průbojnost standardní munice ze 190 na 212 mm
    • Průbojnost speciální munice z 250 na 280 mm
    • Čas zaměření: z 2,9 na 2,7 s
    • Rozptyl: z 0,44 na 0,42
  • Maximální rychlost: z 50 na 56 km/h

110:

  • Rozptyl za pohybu a při otáčení korby:
    • Podvozek 110 z 0,25 na 0,2
    • Podvozek 110-1 z 0,23 na 0,18
  • Dělo 100 mm 62-100T:
    • Čas zaměření: z 2,9 na 2,5 s
    • Rozptyl: z 0,38 na 0,36

T-34-1:

  • Dělo 100 mm 44-100JT:
    • Čas zaměření: z 2,7 na 2,5 s
  • Rozptyl za pohybu a při otáčení korby:
    • Podvozek Т-34-1 z 0,24 na 0,22
    • Podvozek Т-34-1 model 2 z 0,22 na 0,2

Type 58:

  • Dělo 85 mm 56-85JT:
    • Čas zaměření: z 2,3 na 2 s
    • Rozptyl: z 0,38 na 0,36
    • Doba nabíjení: z 5 na 4,8 s
    • Poškození za minutu: z 1 920 na 2 000

Type T-34:

  • Rozptyl za pohybu a při otáčení korby:
    • Podvozek Type T-34с z 0,26 na 0,24
    • Podvozek Type T-34M z 0,24 na 0,22
  • Dělo 57mm 55-57FG:
    • Rozptyl při rotaci věže: z 0,14 na 0,1
    • Čas zaměření: z 2,3 na 2 s
Zdroj:

DoktorKevina

Předražená sekretářka co zaskakuje na chvíli na HN. Zakládající člen stránky HeatNews.cz, vášnivý hráč WoT a jiných her.

5 1 vote
Article Rating
4 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments