Úpravy EBR na Supertestu

Všichni volají po změně a je to tady

Velitelé!

Během streamu s vývojáři jsme oznámili, že pracujeme na vyvážení kolových vozidel. Dnes bychom se s vámi rádi o plánované změny podělili a probrali je.
Popis problému
Pro většinu hráčů představuje jeden z hlavních problémů kolových vozidel jejich schopnost až příliš dlouho odolávat útokům, dokonce i pokud jsou při aktivním odhalování pod mohutnou palbou. Důvodem je jejich malá velikost a vysoká pohyblivost a dynamika. Dalším problematickým aspektem kolových vozidel je vysoká obtížnost jejich znehybnění, protože je nedonutí zastavit ani poškozený podvozek. Namísto toho jen trochu zpomalí. Poškození kol má na dynamiku těchto vozidel relativně malý vliv. Aby došlo k viditelnému efektu, musí být poškozeno několik kol.
V důsledku toho všeho vznikají situace, kdy se hráč, který chce proti kolovému vozidlu efektivně bojovat, musí plně soustředit pouze na jeden cíl. Je to ovšem za cenu ignorování dalších aspektů bitvy nebo přehlédnutí jiných misí. Malý prostor ke způsobení poškození, obtížné provedení přesného zásahu a další náhodné faktory činí ze zničení kolového vozidla nesnadný úkol. Pokud budeme předpokládat, že protivníkem je velmi zkušený hráč, který dokáže naplno využít všechny výhody kolových vozidel, je velice obtížné proti tomuto typu vozidel bojovat.

Abychom bojová vozidla vyvážili a snížili jejich odolnost, chtěli bychom provést následující:

  • Zvýšit účinek poškození podvozku tak, aby se změnilo chování vozidla a ono zpomalilo.
  • Nepatrně snížit parametry spojené s palebnou silou a pohyblivostí.

Úprava mechanik

K výše popsanému problému bychom chtěli přistupovat ze dvou směrů. Nejprve změníme mechaniky, které ovlivňují poškozování kol. Doposud ovlivňovalo poškození kol pouze dynamiku vozidla, nikoli jeho aktuální rychlost. Pokud jste tedy zůstali v pohybu a neztratili přitom rychlost, poškozená kola neměla na chování vozidla příliš velký vliv. Pokud jste však zpomalili (například v důsledku rychlého zatočení ) , snižovala poškozená kola dynamiku a znesnadňovala opětovné nabrání rychlosti.

Chtěli bychom otestovat úpravu této mechaniky. Když jsou nyní kola poškozena, znatelně se sníží nejen dynamika, ale i rychlost vozidla. Poškození hnacího kola sníží celkový výkon a poškození nosného kola zase ovlivní rychlost. Vzhledem k tomu, že téměř všechna kolová vozidla ve hře mají pohon všech kol, poškození kteréhokoliv z nich způsobí snížení dynamiky. Rychlost vozidla se ovšem sníží pouze v případě, že se poškozená kola dotýkají země.

Největší vliv na rychlost a dynamiku vozidla bude mít poškození prvního kola. S každým následným poškozeným kolem se celkový vliv zvyšuje, ale více pozvolna.

 

Jednoduchý příklad: Panhard EBR 105 se pohybuje rychlostí 95 km/h. Po poškození prvního kola jeho rychlost skokově klesne na 68 km/h. Pokud je poškozeno další jeho kolo, sníží se rychlost na 52 km/h. Vozidlo bude tím pádem mnohem zranitelnější a sníží se jeho šance přežít pod silnou nepřátelskou palbou.

Vyvážení technických parametrů 

Druhý aspekt ve změnách kolových vozidel spočívá ve vyvážení jejich technických parametrů. Chtěli bychom nepatrně snížit parametry ovládání děla, akceleraci a maximální rychlost některých z nich.

Naším cílem je zachovat hratelnost, která je pro kolová vozidla typická, aniž by jejich větev byla identická s lehkými pásovými tanky. Očekáváme, že malé snížení jejich technických parametrů v kombinaci se změnami mechanik, které ovlivňují poškození kol, bude mít dostatečný vliv na omezení bojové výkonnosti těchto vozidel. 

Seznam změn si můžete prohlédnout níže. Upozorňujeme, že úpravy ještě nejsou finální.

Panhard EBR 105

  • Rozptyl za pohybu: 0,06 -> 0,08
  • Rozptyl při otáčení korby: 0,06 -> 0,08
  • Rozptyl při rotaci věže: 0,03 -> 0,04
  •  Čas zaměření: 1,2 -> 1,4
  • Dohled: 350 -> 340
  • Výkon motoru: 750 -> 720
  • Maximální rychlost v rychlém režimu: 95 -> 91
  • Rychlost couvání v rychlém režimu: 70 -> 65
  • Šance na vznícení motoru: 0,1 -> 0,15

Panhard EBR 90

  • Rychlost jízdy vpřed v rychlém režimu: 85 -> 83
  • Rychlost couvání v rychlém režimu: 85 -> 83
  • Výkon motoru (max.): 580 -> 560
Závěr

Věříme, že tyto změny ovlivní celkovou výkonnost kolových vozidel v bitvách. Jejich role se nijak nezmění. Stále zůstanou efektivními průzkumníky, budou však nepřátelům způsobovat méně poškození (hlavně z dálky). Přijdou také o část své maximální rychlosti a dynamiky. Hraní s těmito vozidly bude muset být opatrnější, protože následky při zasažení budou závažnější než doposud.

Upozorňujeme, že se jedná pouze o první iteraci testů plánovaných změn. Všechny výše uvedené úpravy ještě nejsou finální.

Těšíme se na vaši zpětnou vazbu!

Zdroj:
Sdílejte na sociálních sítích

DoktorKevina

Zakládající člen stránky HeatNews.cz, vášnivý hráč WoT a jiných her.

5 1 vote
Article Rating
guest
17 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
17
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x