Úpravy EBR na Supertestu
Všichni volají po změně a je to tady
Velitelé!
Popis problému
Abychom bojová vozidla vyvážili a snížili jejich odolnost, chtěli bychom provést následující:
- Zvýšit účinek poškození podvozku tak, aby se změnilo chování vozidla a ono zpomalilo.
- Nepatrně snížit parametry spojené s palebnou silou a pohyblivostí.
Úprava mechanik
K výše popsanému problému bychom chtěli přistupovat ze dvou směrů. Nejprve změníme mechaniky, které ovlivňují poškozování kol. Doposud ovlivňovalo poškození kol pouze dynamiku vozidla, nikoli jeho aktuální rychlost. Pokud jste tedy zůstali v pohybu a neztratili přitom rychlost, poškozená kola neměla na chování vozidla příliš velký vliv. Pokud jste však zpomalili (například v důsledku rychlého zatočení ) , snižovala poškozená kola dynamiku a znesnadňovala opětovné nabrání rychlosti.
Chtěli bychom otestovat úpravu této mechaniky. Když jsou nyní kola poškozena, znatelně se sníží nejen dynamika, ale i rychlost vozidla. Poškození hnacího kola sníží celkový výkon a poškození nosného kola zase ovlivní rychlost. Vzhledem k tomu, že téměř všechna kolová vozidla ve hře mají pohon všech kol, poškození kteréhokoliv z nich způsobí snížení dynamiky. Rychlost vozidla se ovšem sníží pouze v případě, že se poškozená kola dotýkají země.
Největší vliv na rychlost a dynamiku vozidla bude mít poškození prvního kola. S každým následným poškozeným kolem se celkový vliv zvyšuje, ale více pozvolna.
Jednoduchý příklad: Panhard EBR 105 se pohybuje rychlostí 95 km/h. Po poškození prvního kola jeho rychlost skokově klesne na 68 km/h. Pokud je poškozeno další jeho kolo, sníží se rychlost na 52 km/h. Vozidlo bude tím pádem mnohem zranitelnější a sníží se jeho šance přežít pod silnou nepřátelskou palbou.
Vyvážení technických parametrů
Druhý aspekt ve změnách kolových vozidel spočívá ve vyvážení jejich technických parametrů. Chtěli bychom nepatrně snížit parametry ovládání děla, akceleraci a maximální rychlost některých z nich.
Naším cílem je zachovat hratelnost, která je pro kolová vozidla typická, aniž by jejich větev byla identická s lehkými pásovými tanky. Očekáváme, že malé snížení jejich technických parametrů v kombinaci se změnami mechanik, které ovlivňují poškození kol, bude mít dostatečný vliv na omezení bojové výkonnosti těchto vozidel.
Seznam změn si můžete prohlédnout níže. Upozorňujeme, že úpravy ještě nejsou finální.
Panhard EBR 105
- Rozptyl za pohybu: 0,06 -> 0,08
- Rozptyl při otáčení korby: 0,06 -> 0,08
- Rozptyl při rotaci věže: 0,03 -> 0,04
- Čas zaměření: 1,2 -> 1,4
- Dohled: 350 -> 340
- Výkon motoru: 750 -> 720
- Maximální rychlost v rychlém režimu: 95 -> 91
- Rychlost couvání v rychlém režimu: 70 -> 65
- Šance na vznícení motoru: 0,1 -> 0,15
Panhard EBR 90
- Rychlost jízdy vpřed v rychlém režimu: 85 -> 83
- Rychlost couvání v rychlém režimu: 85 -> 83
- Výkon motoru (max.): 580 -> 560
Závěr
Věříme, že tyto změny ovlivní celkovou výkonnost kolových vozidel v bitvách. Jejich role se nijak nezmění. Stále zůstanou efektivními průzkumníky, budou však nepřátelům způsobovat méně poškození (hlavně z dálky). Přijdou také o část své maximální rychlosti a dynamiky. Hraní s těmito vozidly bude muset být opatrnější, protože následky při zasažení budou závažnější než doposud.
Upozorňujeme, že se jedná pouze o první iteraci testů plánovaných změn. Všechny výše uvedené úpravy ještě nejsou finální.
Těšíme se na vaši zpětnou vazbu!