Úpravy sovětských a britských tanků na supertestu
Po 1.9, kdy některým vozidlům byla změněna třída či se posunula v tierech, přichází jejich úprava, která by měla zlepšit jejich vlastnosti proti konkurenci.
Poslední aktualizace přinesla u řady vozidel rozsáhlé změny. Některá vozidla změnila svojí úroveň, jiná vozidla změnila typ tanků, což vedlo ke změnám v jejich technických vlastnostech. U všech vozidel nižší úrovně se bez výjimky zvýšila jejich výdrž.
Tyto rozsáhlé změny měly za výsledek ovlivnění výkonu některých konkrétních vozidel. Podle statistik z live serverů jsou nutné jejich další úpravy; takže hráči na Supertestu znovu uvidí vozidla, která byla touto aktualizací nejvíce ovlivněna. Níže najdete seznam dalších dodatečných úprav.
Seznam vozidel a změn jsou následující (všechny změny jsou uvedeny pro nejvyšší konfigurace vozidel):
Úpravy BT-7 (SSSR, LT-IV, nepremiový):
- Vylepšené vlastnosti palebné síly
- Změněna rychlost pohybu podvozku z 54°/s na 52°/s
- Změna rozptylu během pohybu a pohybu podvozku z 0.2 na 0.16
- Zvýšena rychlost pohybu věže z 38°/s na 40°/s
- Změněna doba nabíjení děla 45 mm 20K z 2.1 na 1.9 s
- Změněna přesnost děla z 0.45 na 0.42
- Po výstřelu se snížila hodnota rozptylu
Úpravy A-20 (SSSR, LT-V, nepremiový):
- Vylepšené charakteristiky odhalování a palebné síly
- Změněna nejvyšší rychlost couvání z 20 na 23 km/h
- Změněn rozsah dohledu z 350 na 360 m
- Změněna doba nabíjení děla 76 mm L-11 z 6 na 5 s
- Změněna přesnost z 0.46 na 0.43
- Změněna doba nabíjení děla 45 mm VT-42 z 2 na 1.9 s
- Změněna disperze z 0.39 na 0.37
- Změněna disperze při pohybu věže z 0.1 na 0.08
- Po výstřelu se snížila hodnota rozptylu
Úpravy KV-1S (SSSR, TT-VI, nepremiový):
- Vylepšené parametry manipulace s dělem
- Zvýšená rychlost pohybu věže z 28°/s na 31°/s
- Změněn úhel deprese děla 85 mm S-31M z -3.5° na -5°
- Změněna přesnost děla 122 mm Howitzer S-41 z 0.52 na 0.48
- Po výstřelu se snížila hodnota rozptylu
Úpravy Crusader (Británie, LT-VI, neprémiový):
- Vylepšené charakteristiky odhalování a palebné síly
- Změněna nejvyšší rychlost z 50 na 58 km/h
- Změněn rozptyl během pohybu z 0.23 na 0.19
- Změněna přesnost děla OQF 3-inch Howitzer Mk. I z 0.55 na 0.49
- Změněna disperze při pohybu věže z 0.12 na 0.1
- Po výstřelu se snížila hodnota rozptylu
- Změněna přesnost děla QF 6-pdr Mk. V z 0.41 na 0.37
- Po výstřelu se snížila hodnota rozptylu
- Zkrácen čas doměření z 2.3 na 2 s
Úpravy Covenanter (Británie, LT-V, neprémiový):
- Vylepšené charakteristiky odhalování a palebné síly
- Změněna nejvyšší rychlost a rychlost couvání z 50/20 na 55/22 km/h
- Změněn rozptyl během pohybu z 0.24 na 0.21
- Změněna přesnost děla OQF 3-inch Howitzer Mk. I z 0.55 na 0.49
- Změněna disperze při pohybu věže z 0.12 na 0.1
- Po výstřelu se snížila hodnota rozptylu
- Změna poškození na výstřel pro dělo QF 40 mm Mk. VI Bofors z 50 na 60
- Změněny hodnoty penetrace standardní/speciální munice z 63/101 na 86/112 mm
- Změněna doba nabíjení děla QF 40 mm Mk. VI Bofors z 6 na 7 s
- Změnila se hodnota disperze z 0.41 na 0.43 — snížení těchto charakteristik bylo provedeno za účelem vyvážení zvýšených hodnot poškození a penetrace
Úpravy Cruiser IV (Británie, LT-IV, nepremiový):
- Změny ovlivnily toto vozidlo, jelikož má stejné moduly a munici jako Covenanter
- Změna poškození na výstřel pro dělo QF 40 mm Mk. VI Bofors z 50 na 60
- Změněny hodnoty penetrace standardní/speciální munice z 63/101 na 86/112 mm
- Změněna doba nabíjení děla QF 40 mm Mk. VI Bofors z 6 na 7 s
- Změnila se hodnota disperze z 0.41 na 0.43 — snížení těchto charakteristik bylo provedeno za účelem vyvážení zvýšených hodnot poškození a penetrace
Úpravy Cavalier (Británie, ST-V, nepremiový):
- Vylepšené charakteristiky mobility a palebné síly
- Změněna nejvyšší rychlost a rychlost couvání z 40/16 na 46/18 km/h
- Změněna přesnost děla 75 mm Gun Mk. V z 0.42 na 0.41
- Změněna rychlost nabíjení z 3.7 na 3.3 s
- Změněna přesnost děla 3.7-inch Howitzer z 0.56 na 0.53
- Zkrácen čas nabíjení z 8.3 na 7.5 s
- Zkrácen čas doměření z 2.6 na 2.3 s
- Změna výkonu motoru Nuffield Liberty Mk. IVA z 410 na 450 koní
Zdroj: