Q+A od amerických kolegů
Stejně jako v Rusku, tak i za oceánem, se vývojáři se streamery baví o vývoji hry o plánech do budoucna.
Rusku proběhlo prozatím takových streamu šest, v Americe jeden. Některé zajímavé body vám dnes přinášíme. Stream se konal už 24.dubna a účastnili se ho Maxim Chuvalov (Global Publishing director World of Tanks) a nám už známý Andrej Beletskij (kreativní ředitel World of Tanks) / Andrey Biletskiy. Jedná se o zkrácenou a upravenou verzi, doufám bez ztráty původního smyslu.
Padla zmínka o vícenárodnostním vývojovém stromu, kam by se mohly vejít tanky například maďarské nebo argentinské. V této souvislosti zmínili, že kategorie sběratelských vozidel přidává nové možnosti stran doplnění vozového parku o zajímavá vozidla, ze nichž by nešel složit celý vývojový strom. Ovšem momentálně to nemá prioritu, v popředí stojí důležitější práce. Do hry by letos měly přijít tři nové větve, zmíněna byla polská a zbytek je tajemství. (pozn. autora: Z dřívějška víme o plánech na italské těžké tanky a je vytipovaných několik dalších, uvidíme čím nás překvapí) Japonské stíhače tanků zůstanou pro BLITZ verzi hry, do počítačové varianty nepřijdou.
Na letošní Sandbox testy by se měly dostat německá E50 a čínská 121. U druhé jmenované se prý uvažuje o zvýšení DPM až nad úroveň Obj.430U.
T110E5 neodstraní velitelskou kopuli. Jsou si vědomi toho, že je ve všem horší než SuperConqueror.
Pohyblivá vlajka na budoucím 3D stylu pro T-34-85 (očekávejme v nejbližší budoucnosti) je prvním testem pohybujících se prvků customizace. Je možné, že se dočkáme kývajících se antén a dalších věcí.
Mapa Minsk prošla testy, nyní se hledá možnost, jak vysvětlit historické nesrovnalosti. Perlová řeka přijde v dohledné budoucnosti. Vichřice, Stalingrad a Jižní pobřeží musí být přepracovány od nuly (což mezi řádky znamená, že jejich návrat není vyloučen) V příštím roce by rádi vydali alespoň tři nové mapy. Také se stále uvažuje o úpravách malých map, jak bylo slíbeno při aktualizaci 1.0, takže třeba i Doly, Ensk a další se jednou dočkají „dospělých“ rozměrů.
Pracuje se na individuálních zvucích, ale ne pro globální použití. Zvuk zabírá mnoho místa a mohl by nastat problém s místem na malých discích starých PC.
Spolupráce s Amazon (Twitch prime) bude pokračovat a možná se i rozšíří o Twitch drops, tedy jakési bonusy spojené se sledováním streamerů.
Systém jednotek pro plánované přepracování posádek 2.0 jsme opustili jako příliš komplikovaný. Zůstává idea velitele, který bude „umět“ více tanků a další postavy mu budou dávat bonusy. Zajímavostí stran posádek je, že ve všech regionech dohromady dokázalo jen kolem tisíce hráčů dosáhnout na 11 perk.
Příští Battle Pass projde jen menší úpravou, další se budou lišit už více a v příštím roce se dočká radikálnějších změn.
V srpnu přijde něco velmi neobvyklého v souvislosti s oslavami 10. výročí hry, prozatím ale neprozradí nic bližšího.
Armor Inspector, zobrazení zásahů z bitvy a podobně prozatím zůstávají jako modifikace. V té souvislosti se pracuje na modernizaci „bojového rozhraní“. Prostě koupit mody a přidat je do hry nechtějí kvůli stabilitě a spolehlivosti.
Nerf kolových vozidel proběhne, prvotně vyzkouší větší zpomalení po zásahu kola, následně další úpravy. Na rebalanc se čeká čtvrt až půl roku, pokud by přišel příliš brzy po vydání, hrozí že statistiky budou zkreslené a bude se později muset balancovat znovu.
Změny v „goldové“ munici byly přijaty vcelku dobře, HE náboje nikoliv. Chceme provést změnu najednou, takže na tom budeme ještě pracovat. Upravovat rychlost nebo rozptyl jednotlivých střel by bylo komplikované.
Nemáme v současnosti žádné stížnosti na časté opakování té samé mapy.
Chieftain a Obj.279 možná dostanou pro hodnocené bitvy speciální MM, aby v bitvě proti nim byl stejný tank.
S anonymizérem jsme spokojeni.
Třetí kampaň osobních misí se prozatím neplánuje.
Změny dělostřelectva si budete moci vyzkoušet v následujícím sandbox testu .