OznámeníWorld of Tanks

Skryté úpravy v 1.8

Ne vše, co se změnilo v aktualizaci 1.8, je přiznáno ve výpisu novinek. Dokonce ani oficiální patchnotes některé věci nezmiňuje.

Začneme tím nevinným. Změnily se parametry a ceny některých vozidel.

U vozidla Object 777 variant II, které má být odměnou za 12 získaných žetonů ze spojených eventů Frontová Linie a Ocelový Lovec, se zvýšila deprese děla z -5 ° na -6 °. Dále narostl výkon motoru z 670 na 750 hp, což je vcelku výrazné posílení a stroj bude tedy pohyblivější. Byl upraven pancíř, zde ovšem prozatím nemáme podrobnosti, jakým způsobem. Zdroj nezmiňuje žádnou změnu váhy vozidla, což ovšem nemusí nutně znamenat, že pancíř nebyl celkově posílen nebo oslaben. Můžeme se jen domnívat, že jde o změny tvaru a úhlů nebo nějaké opravy. Nakonec se změnila herní cena vozidla z 5 na 17 500 goldů, což ovšem nijak neovlivní, že za goldy (prozatím) nepůjde získat.

Object 752 oproti tomu dostal docela výrazný nerf, už několikátý v řadě. Doba nabití zásobníku byla zvýšena z 28,76 na 32,6 vteřiny, čímž DPM (poškození za minutu) klesá z 1996 na 1800. To je už velmi špatné a uvidíme, jestli tato změna je definitivní. Rychlost couvání byla snížena z 15 na 12 km/h a rychlost otáčení podvozku byla snížena z 33,38 na 31,29°/s. Po všech úpravách, které tank postihly, už je toho jen málo, co by mělo přilákat hráčovu pozornost.

Char Futur 4, druhá odměna za spojené eventy, prošla jen kosmetickou změnou ceny v goldech  z 5 na 17 500, což stejně jako u prvního stroje neznamená, že za goldy opravdu někdy půjde koupit.

Stejně tak se změnily ceny v goldech u strojů UDES 03 Alt3 a IS-2S z 5 na 100, což je částka, která se mi osobně nějak nezdá jako pravdivá a pokud bude upřesněna, určitě se o tom od nás dozvíte.

A teď k tomu zajímavějšímu.

Už v první iteraci testserveru měla být jedna novinka, u které má patrně Wargaming důvod ji nezmiňovat. Bohužel tehdy o ní psal jen jeden zdroj informací a tak jsme čekali, až se informace potvrdí. Jedná se o kolová vozidla. Ta si totiž ve hře našla nejen své příznivce, ale i početnou armádu odpůrců. Nedávná anketa, kterou jsme sledovali, jasně říká, že většina hráčů by chtěla kolová vozidla když ne odstranit, tak alespoň nerfovat. Proto by na některé hráče zpráva o vylepšení těchto vozidel mohla působit jako rudý hadr na býka. (Ano, vím, že se to jen tak říká a býk nereaguje na barvu, ale na pohyb)

Zlepšení ovladatelnosti kolových vozidel při couvání.
Při pohybu vzad se v aktualizaci 1.8 přidala možnost zatočit koly, když uvolníte tlačítko „Vpřed“, zatímco držíte klávesy „Vpravo“ nebo „Vlevo“. Aby bylo možné tuto funkci využít, současně s klávesami „Zpět“ a „Vpravo / Vlevo“ je nutné podržet klávesu „Ruční brzdění“. Nová funkce umožní větší volnost při manévrování ve stísněných prostorech při nízkých rychlostech.

Tolik strohý překlad. Co to znamená? Místo nerfu kolových vozidel jim Wargaming přidal funkci, která usnadní jejich pohyb v uličkách a koridorech a případný rychlý únik, pokud kolečkář najede do nějaké “pasti”. Prakticky to byly jediné situace, kdy na kolová vozidla šlo spolehlivě doměřit a vystřelit, jediná situace, která jim zcela sebrala jejich “netrefitelnost”.  Od aktualizace, pokud se kolečkář dostane do svízelné situace a bude mít nacvičenou dost divokou kombinaci kláves, unikne snáz a rychleji. Možná malý buff, ale pořád buff. Inu, Wargaming přece naslouchá svým hráčům.

0 0 votes
Article Rating
4 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments