Otázky a odpovědi vývojářů – další díl

Ještě se vrátíme k WG Festu v Minsku, protože právě tam zazněly následující odpovědi vývojářů.

  • Nelze říct, že Obj.430U je přespříliš silný, ale víme, že je to v současnosti jeden z nejsilnějších středních tanků.
  • Hlášení v režimu “Steel Hunter” vytvořil zvukař WG za pomoci vlastního hlasu (pozn.překl. – šetří za dabing? 🙂 )
  • Až do říjnového testu nových mechanik HE munice na Sandboxu nebudou žádné úpravy tier X těžkých tanků. Později možná ano. (pozn.překl. – Jak dlouho už se mluví o balancu E-100 a IS-4?)
  • V současnosti je odhad uděleného poškození HE munice složitý, na nadcházejícím Sandboxu to chceme udělat trošku jednodušší, spravedlivější a předvídatelnější.
  • Změny testované na minulém Sandboxu se hráčům hodně líbily (cca 82% spokojenost na RU serveru zjišťovaná dotazníkem zúčastněným hráčům)
  • Sandbox bude spuštěn ve druhé polovině října a bude přístupný všem, bez nutnosti registrace.
  • Hráči si v současnosti hodně stěžují na velké množství bitev se třemi artynami na každé straně, zejména na 10 tieru. Chceme počet takových bitev snížit tím, že naučíme matchmaker rozdělit artilerie do jiných bitev. Tím sice vzroste počet her s jedním nebo dvěma dělostřelectvy, ale počet bitev se třemi se sníží. Systém už je zkoušen na serverech. Nebude to hned, chce to čas, ale počet bitev se třemi artynami by se měl snižovat. Systém se učí jako umělá inteligence. (pozn.překl. – Řešíme tak, abychom mohli stále řešit a nic nevyřešili…)
  • Nechceme omezovat počet lehkých tanků v týmu, tím by se mohlo prodloužit čekání ve frontě na bitvu nejen pro ně, ale pro všechny hráče. Chceme experimentovat s podobným systémem jako u dělostřelectva, tedy přerozdělení do jiných bitev. Chceme větší množství bitev s menším počtem lehkých tanků (0-3 kusy na tým) a počet her s vyšším počtem (5-8 kusů)  lehkých tanků se snížil. (pozn.překl. – To jsem zvědav, kam budete ty “nadbytečný” skauty a artyny dávat… hodně štěstí)
  • Nové vývojové větve a nové stroje – pracuje se na britských kolových středních tancích a japonských stíhačích tanků. Stále procházíme archivy a hledáme nové stroje, které by šly do hry přidat a nenarušily gameplay.
  • Mimochodem k japonským stíhačům: během dvou měsíců hledání jsme našli mnohem lepší stroje, než jsme měli původně. Nechte se překvapit. Samozřejmě předem prozradíme, ze kterého stroje se bude tato linie oddělovat. (pozn.překl. – takže nebudou japonské TD na nízkých tierech)
  • Vývojáři už mají pohromadě dvoudělové stroje pro využití právě testované herní mechaniky.

S dovolením vynechávám části, které se netýkají World of Tanks, jen poznámku k těžkým začátkům hry Caliber si neodpustím, jen jako zajímavost: Bohužel studio, kde se vyvíjí tato hra, jednu nedávnou srpnovou sobotu vyhořelo – vítr prohnal oheň vegetací až ke kancelářským budovám, zásah hasičů znamenal zničené vybavení, zbořené zdi a zaplavenou serverovnu. Bohudík nikdo nebyl zraněn. Dnes pracuje studio v náhradních prostorách (a hru jsme mohli právě na WG Festu vidět naživo).


Děkujeme za upozornění na faktickou chybu o hře Caliber, Opraveno. DoktorKevina.

Zdroj:
Sdílejte na sociálních sítích
0 0 vote
Article Rating
6 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments