Supertest: Perlová řeka
Obecnou myšlenkou redesignu je snížení nadměrné linearity mapy v těch místech, kde by mohlo dojít k větší rozmanitosti gameplaye. Na základě tohoto konceptu máme v současné době dvě možnosti redesignu.
Varianta 1:
- Centrální kopec s obytnými domy byl přepracován. Nyní se na něj dá vyjet a ovládnout tak značnou část mapy. Jedná se nyní o důležitou součást gameplaye. Domy pod kopcem byly naopak odstraněny nebo přesunuty na kopec, aby se tak zabránilo velkému oddělování hráčů v jednom směru.
- Celý jihozápad byl přepracován, aby zde vznikl otevřenější prostor, který umožní rychlé útoky a boční manévry stejně jako vaše ukrytí před nepřítelem.
- Hory v blízkosti základen byly revidovány – nyní máte tyto pozice k dispozici pro obranu.
Varianta 2:
Pokud jde o globální změny: veškerá křoví byla z mapy odstraněná, nyní jsou zde pouze stromy. Nezapomeňte, že i pokácené stromy se mohou využívat ke skrývání.
- HT zóna byla propojená průjezdem s centrální zónou.
- Do HT zóny byly přidány další bezpečné průjezdy směrem k základnám. Nachází se podél okraje mapy, což vám umožňuje vetší flexibilitu v pohybu.
- Díky změnám v terénu lze nyní horami v blízkosti základen projíždět. Můžete tyto zóny používat k obraně základen.
- V centrální části kopce zůstaly jen budovy, které se dají zničit.
- Terén byl mírně přepracován. Vyšší části byly sníženy tak, aby vám umožnily bezpečnější ústup.
- Část hory, která byla dříve neprůjezdná, už průjezdná bude.
Změny na mapě nejsou konečné a v závislosti na testech může dojít k dalším změnám.
Zdroj: