World of Tanks

Supertest: Perlová řeka

Obecnou myšlenkou redesignu je snížení nadměrné linearity mapy v těch místech, kde by mohlo dojít k větší rozmanitosti gameplaye. Na základě tohoto konceptu máme v současné době dvě možnosti redesignu.

Varianta 1:

  1. Centrální kopec s obytnými domy byl přepracován. Nyní se na něj dá vyjet a ovládnout tak značnou část mapy. Jedná se nyní o důležitou součást gameplaye. Domy pod kopcem byly naopak odstraněny nebo přesunuty na kopec, aby se tak zabránilo velkému oddělování hráčů v jednom směru.
  2. Celý jihozápad byl přepracován, aby zde vznikl otevřenější prostor, který umožní rychlé útoky a boční manévry stejně jako vaše ukrytí před nepřítelem.
  3. Hory v blízkosti základen byly revidovány – nyní máte tyto pozice k dispozici pro obranu.

Varianta 2:

Pokud jde o globální změny: veškerá křoví byla z mapy odstraněná, nyní jsou zde pouze stromy. Nezapomeňte, že i pokácené stromy se mohou využívat ke skrývání.

  1. HT zóna byla propojená průjezdem s centrální zónou.
  2. Do HT zóny byly přidány další bezpečné průjezdy směrem k základnám. Nachází se podél okraje mapy, což vám umožňuje vetší flexibilitu v pohybu.
  3. Díky změnám v terénu lze nyní horami v blízkosti základen projíždět. Můžete tyto zóny používat k obraně základen.
  4. V centrální části kopce zůstaly jen budovy, které se dají zničit.
  5. Terén byl mírně přepracován. Vyšší části byly sníženy tak, aby vám umožnily bezpečnější ústup.
  6. Část hory, která byla dříve neprůjezdná, už průjezdná bude.

Změny na mapě nejsou konečné a v závislosti na testech může dojít k dalším změnám.

Zdroj:

Sstyx

Jsem dlouholetá hráčka WoT, která ráda hledá informace a ty následně předává ostatním. Naleznete mě na FB - https://www.facebook.com/Sstyxina/ , Discordu - https://discord.gg/yUXDURh .

0 0 votes
Article Rating
9 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments